پیش بینی مهم از آینده بیت کوین

نرخ هر بیت کوین با افزایش بیش از 7 درصد به بیشترین نرخ خود رسید. اکنون هر بیت کوین 47 هزار و 370 دلار است که با این روند پیش‌بینی می‌شود به بیش از 50 هزار دلار برسد.

پیش بینی مهم از آینده بیت کوین
مدت مطالعه :

بیت کوین مظهر تجارت جنبش است. امروز روز شرط بندی ۱.۵ میلیارد دلاری ایلان ماسک در پوشش بیت کوین است. احساسات اجتماعی بیت کوین خارج از نمودار است و نوسانات وحشی باقی خواهد ماند.

حرکت بزرگ بعدی بیت کوین می‌تواند در صورتی انجام شود که سایر شرکت‌ها از تسلا در ایجاد تنوع در ارزهای رمزنگاری شده و پذیرش آنها به عنوان روشی برای پرداخت پیروی کنند. با توجه به جایی که قیمت‌ها به سرانجام رسیده‌اند، بیت کوین به خرده فروشان بزرگ نیاز دارد که ماشین‌ها یا کالاهای لوکس سطح بالا را برای پذیرش پرداخت‌های رمزنگاری بفروشند.

قیمت بیت کوین در بازار جهانی

چند سال بیت کوین در پذیرش جریان اصلی شکست خورد و از بیت کوین برای خرید یک قهوه یا آب میوه استفاده شد. بیت کوین به چند تاییدیه بزرگ دیگر نیاز دارد و این می‌تواند کلیدی برای افزایش قیمت‌ها از سطح ۵۰ هزار دلار باشد.

درحال‌حاضر قیمت هر بیت کوین با افزایش بیش از ۷ درصد به بیشترین نرخ خود رسید. اکنون هر بیت کوین ۴۷ هزار و ۳۷۰ دلار است که با این روند پیش‌بینی می‌شود به بیش از ۵۰ هزار دلار برسد.

منبع: رکنا

کد خبر : ۷۵۶۵
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان