پایان محرومیت طالب نعمت پور؛ یک سال دیگر

بر اساس اعلام اتحادیه جهانی کشتی جدید محرومیت طالب نعمت‌پور قهرمان کشتی فرنگی جهان به ۸ سال کاهش یافت.

پایان محرومیت طالب نعمت پور؛ یک سال دیگر
کد خبر : ۸۳۷۸
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح - با خبر جدیدی که در مورد فدراسیون کشی اعلام کرده تنها یک سال دیگر کشتی گیر کشورمان به پایان می‌رسد. بر این اساس محرومیت طالب نعمت پور در سال 1401 به پایان می‌رسد.

با توجه به خبر و بر اساس اعلام اتحادیه جهانی کشتی جدید محرومیت طالب نعمت‌پور قهرمان کشتی فرنگی جهان به ۸ سال کاهش یافت.

دلیل محرومیت طالب نعمت پور

در سال 2013 به دلیل اینکه نعمت پور برای دومین بار متهم به مبادرت به استفاده از مواد نیروزا کرده، به سنگین‌ترین مجازات ممکن در عرصه ورزش محکوم شد.

نعمت‌پور که آزمایش دوپینگ از او در جام جهانی ۲۰۱۴ مثبت اعلام شد، تاکید کرده بود «با گذشتن از دنیایی درد دل و ناگفته» کناره‌گیری خود را از ورزش قهرمانی اعلام می‌کنم.

بیشتر بخوانید: علت اعدام مهدی علی حسینی کشتی گیر چه بود؟

طالب نعمت پور کیست؟

نعمت‌پور کشتی گر لرستانی دارنده مدال طلای کشتی فرنگی جهان جهان در سال 2013 و بازی‌های آسیایی در سال 2010 و دارنده 3 مدال طلا، نقره و برنز قهرمانی آسیا است.

طالب پور بعد از اعلام خبر محرومیت مادام العمر گفته بود از دنیای کشتی خداحافظی می‌کند.

او اعلام کرد: «احساس می‌کنم به عنوان سرباز وطن با تحمل رنج و مشقت‌های فراوان و به قدر بضاعت خود ادای دینی ناچیز کرده‌ام.»

حالا بر اساس اعلام اتحادیه جهانی کشتی محرومیت طالب نعمت پور دارنده مدال طلای کشتی فرنگی جهان در سال ۲۰۱۳ و بازی های آسیایی در سال ۲۰۱۰ و دارنده ۳ مدال طلا، نقره و برنز قهرمانی آسیا در تاریخ ۱۵ خردادماه ۱۴۰۱ به پایان خواهد رسید و این کشتی گیر اسبق ایران می تواند پس از این تاریخ مربیگری کشتی را آغاز نماید.

کد خبر : ۸۳۷۸
0
۰
ارسال نظر