ویدئو/ لباس ناجور و رفتار دور از شأن خانم بازیگر در کنسرت ماکان بند!

مینا وحید بازیگر حاشیه ساز و پر حرف و حدیث این بار هم در کنسرت امیر مقاره با حرکات عجیب و لباس نامتعارفش جنجال به پا کرد.

ویدئو/ لباس ناجور و رفتار دور از شأن خانم بازیگر در کنسرت ماکان بند!
مدت مطالعه :

به گزارش وقت صبح به نقل از شایانیوز؛ امیر مقاره خواننده پاپ ایرانی است که خیلی هم خواهان دارد و کراش دل خیلی از دختران است. اما آقای خواننده به تازگی در سریال شبکه خانگی "جزیره" هم ایفای نقش داشت و با این سریال طرفداراش دو برابر شد!

حالا آقای خواننده در آخرین کنسرتش که دیشب بود ظاهرا دوستای بازیگرش رو هم دعوت کرده اما چیزی که حاشیه ساز شد و کم جنبه بودن سلبریتی ها پشت دوربین را نشان میداد استایل و نوع رفتار بازیگر زن یعنی خانم مینا وحید بود که روی سِن میره و با شیطونی هایی که اون بالا داره لباسش بالا میره و نیم تنه بودنش معلوم میشه.

بیشتر بخوانید: عکس/ چهره غیر قابل شناسایی مینا وحید بدون آرایش!

خانم بازیگر هم که مطمئنا از لباسش خبر داشته ان موضوع براش مهم نبود و خلاصه که حرف و حدیث ساز میشه! خیلی از کاربران همیشه در صحنه هم با انالیز های تخصصی حدس زدن که ایشون مست بوده!

مینا وحید کدوم بازیگر بود؟

اما خانم مینا وحید کیست؟ او از هنرمندان سینما می باشد که در فیلم و سریال های بسیاری ایفای نقش داشته و کارنامه کاری خوبی هم دارد. مینا وحید را شاید با اسمش نشناسید اما قطعا چهره او را در تلویزیون دیده اید.

چند وقتی می شود که خانم بازیگر با ابازی در سریال جزیره فعالیتش در اینستاگرام هم بیشتر شده تا بلکه از این جهت معروف شود و حقی که ناحق شده را بگیرد.

حواشی و روابط ناجور خانم بازیگر

مینا وحید با وجود اینکه بازیگری آنقدر مشهور نیست اما حواشی خاص خودش را دارد. او در این اواخر که شناخته شده تر شد در یکی از مصاحبه ها درباره شایعه عجیبی که درباره او و رضا کیانیان و رابطه داشتن این دو نفر باهم مطرح شده بود پاسخ می دهد.این تنها حاشیه خانم وحید نبود و او جنجال های زیادی در زمینه مسائل مذهبی مثل دست دادن نامحرم و نذری دادن و مسائل اعتقادی داشته.

او در این باره می‌گوید: «برای برخی از مسایل که در کشور پیش آمده متاسفم، مانند مسئله دست دادن بازیگران ایرانی زن و مرد در مراسم‌های خارجی، الان اگر من به شما دست بدهم نمی‌دانم چه اتفاقی رخ می‌دهد که اینقدر حساسیت برانگیز باشد، یک ثانیه است و تمام می‌شود.»

او در پاسخ به حرام بودن این کار، در اظهاراتی عجیب گفت: «یکی از خانم‌های سیاستمدار مصاحبه کرده بودند و گفته بودند که این مسئله در خیلی از کشورهای مسلمان خارجی آزاد شده است.»

کد خبر : ۶۶۱۳۵
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان