ویدئو/ دیگر مجری زن صداوسیما در راه خوانندگی/ صبا راد هم خواننده شد!

صبا راد مجری پیشین و جنجالی صدا و سیما تلاش دارد عرصه خوانندگی را نیز تجربه کند.

ویدئو/ دیگر مجری زن صداوسیما در راه خوانندگی/ صبا راد هم خواننده شد!
مدت مطالعه :

به گزارش وقت صبح ، در ویدئویی که از او منتشر شده، وی به همراه همسرش مانی رهنما در حال خواندن ترانه‌ای دو صدایی هستند، هر چند که صدای صبا راد رو و صدای رهنما زیرصدا است.

از برنامه زنده تا تبلیغ اینستاگرامی

«پس از ۲۱ سال کار در رادیو و تلویزیون، قادر به ادامه فعالیت در رسانه نیستم. دیگر نمی‌توانم …». این جمله بخشی از پست اینستاگرامی خانم صبا راد - مجری سابق تلویزیون و رادیو - است که پس از این استعفا از خودش یک آوازخوان اینستاگرامی و یک آشپز خانگی ساخت تا همچنان دیده شود.

نمی‌توان این موضوع را کتمان کرد که صبا راد یکی از مجریان با تجربه و مسلط صدا و سیما در سال‌های اخیر بوده است. او صدایی گیرا و نگاهی نافذ دارد و اجرای برنامه عصرگاهی «به خانه برمی‌گردیم» هم به شهرت او افزوده بود. راد در دی‌ماه سال گذشته تصمیم گرفت که پس از سال‌ها فعالیت رسانه‌ای، از صدا و سیما استعفا کند و عرصه اجرا در رسانه ملی را برای همیشه کنار بگذارد.

طبیعی است کسی که سال‌ها در عرصه تصویر فعالیت کند، پس از کنار گذاشتن صحنه همچنان میل به دیده‌شدن داشته باشد. درست است که میل به دیده‌شدن از آنجا که منجر به رشد و شکوفایی است در نگاه اول خوب است اما خیلی وقت‌ها این میل و رغبت از غم و سرخوردگی هم ناشی می‌شود. خانم راد هم پس از استعفایش دوست داشت همچنان دیده شود. برای همین اول باید ژست منتقد بودن به خودش می‌گرفت و چه چیزی بهتر از منتقد صدا و سیما بودن؟

او که به گفته خودش ۲۱ سال در رادیو و تلویزیون خدمت کرده، چندوقت پس از استعفایش در حالی که دیگر حجاب بازتر و راحت‌تری دارد، منتقد برنامه خودش «به خانه برمی‌گردیم» می‌شود و به عوامل برنامه با تمسخر پیشنهاد می‌دهد که آهنگی از «شهرام شب‌پره» را به عنوان تیتراژ استفاده کنند!

بعد از مدتی تصمیم می‌گیرد خوانندگی را هم در فضای اینستاگرام امتحان کند و ویدئویی از آوازخوانی خودش در کنار همسرش که یک خواننده پاپ است، منتشر می‌کند؛ هرچند که این ویدئو در فضای مجازی با استقبال چندانی هم مواجه نشد.

او همچنان به نانوایی، قنادی، آموزش تهیه خورش کرفس و کوفته تبریزی و … ادامه می‌دهد و گاهی تبلیغ تجهیزات سرویس بهداشتی و … می‌کند و در این میان متلک‌هایی هم به مجریان چادری صدا و سیما می‌اندازد و رفتارهایی از خودش نشان می‌دهد که به قول شاملو، هرگز کسی اینگونه فجیع به کشتن خود برنخاسته است!

کد خبر : ۵۵۶۰۵
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان