عکس/ سلفی عجیب لوکادیا و رونمایی از چهره واقعی و طبیعی اش

یورگن لوکادیا مهاجم هلندی تیم پرسپولیس با منتشر کردن تصویری عجیب از خودش در صفحه شخصی اش از چهره واقعی و طبیعی اش رونمایی کرده است.

عکس/ سلفی عجیب لوکادیا و رونمایی از چهره واقعی و طبیعی اش
مدت مطالعه :

وقت صبح - طبق اخباری که بعضی رسانه های داخلی منتشر کرده اند، یورگن لوکادیا بازیکن هلندی تیم پرسپولیس شب گذشته ایران را ترک کرده است.

البته همسر ستاره خارجی پرسپولیس برخلاف صحبت های اولیه اش مبنی بر زندگی در ایران، به همراه فرزندانش در کشور هلند زندگی می کند.

این در حالی ست که در روزهای اخیر ادعایی مبنی بر اینکه یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس به خاطر ناآمادگی لوکادیا از رفتن او به هلند جلوگیری کرده در فضای مجازی شنیده می شد.سلفی عجیب لوکادیا و رونمایی از چهره واقعی و طبیعی اش در همین رابطه حالا لوکادیا بهترین گلزن لیگ برتر با انتشار تصویری عجیب از چهره اش در صفحه اینستاگرام اش سوژه کاربران فضای مجازی شده است.

لوکادیا که به گفته برخی و با هماهنگی گل محمدی برای استراحت و دیدار با خانواده اش به هلند سفر کرده با این سلفی از چهره واقعی و طبیعی اش برای مخاطبین اش رونمایی کرده است.

بخوانید: عکس/ لباس های ترسناک پسران لوکادیا جنجال آفرید

صمیمی‌ترین دوست ایرانی لوکادیا کیست ؟

مهاجم هلندی پرسپولیس ارتباط خوبی با یکی از بازیکنان فوتبال ایران دارد.

به گزارش رکنا، یورگن لوکادیا مهاجم هلندی و محبوب این روزهای پرسپولیس ارتباط بسیار صمیمی و خوبی با یکی از بازیکنان ایرانی دارد و همواره از او به نیکی باد می کند. نکته جالب اینجاست که این بازیکن جزو هم تیمی های لوکا در پرسپولیس نیست.

علیرضا جهانبخش کاپیتان سوم تیم ملی فوتبال ایران از زمان حضور در برایتون از دوستان نزدیک لوکادیا محسوب می شود و هنوز هم دوستی خوبی با او دارد.

کد خبر : ۱۱۹۷۹۴
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان