عکس/ بهنوش طباطبایی در هیبت مردانه!

بهنوش طباطبایی عکسی از گریم متفاوتش منتشر کرده است.

عکس/ بهنوش طباطبایی در هیبت مردانه!
کد خبر : ۱۲۵۶۱۱
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، این تصویر بهنوش طباطبایی مربوط گریم متفاوت او در نمایش «روزهای رادیو» به کارگردانی و نویسندگی محمد رحمانیان است.

بهنوش طباطبایی در هیبت مردانه ظاهر شده است.

وضعیت اجرای «روزهای رادیو» مشخص نیست

محمد رحمانیان با اشاره به اینکه به دلیل حمایت نشدن از «روزهای رادیو» تکلیف اجرای این نمایش مشخص نیست از اتمام نگارش «عشق روزهای کرونا» خبر دارد و پیشنهاد اجرای آنلاین تئاتر را مطرح کرد.

اعتمادآنلاین: محمد رحمانیان نویسنده و کارگردان تئاتر درباره وضعیت اجرای عمومی نمایش «روزهای رادیو» که اسفند ماه به دلیل بحران کرونا متوقف شده بود، گفت: قرار بود اداره کل هنرهای نمایشی راه کاری برای اجرای گروه‌هایی که اجرایشان متوقف شده بود بیندیشد.

بیشتر بخوانید:

عکس/ جنجالی که بهنوش طباطبایی با نام غلامرضا تختی به پا کرد!

انتشار عکسی جنجالی از بهنوش طباطبایی

در جریان هستم قرار بر این بود که برای اجرای نمایش‌های «قهوه قجری» و «روزهای رادیو» راه حل‌هایی ارائه شود اما متاسفانه تا الان هیچ حمایت و شرایط اجرایی برای ما مشخص نشده است.

وی ادامه داد: علی رغم اینکه محمد دشت‌گلی مدیر پردیس تئاتر شهرزاد برای اجرای «روزهای رادیو» پیش‌قدم شد و تلاش کرد که این نمایش اجرا شود.

تا چه شود!

اما متاسفانه به دلیل‌عدم همکاری اداره کل هنرهای نمایشی با وجودی که نمایش آماده است، هنوز اتفاقی برای اجرای نمایش نیفتاده که البته نمی‌دانم بعداً قرار است چه در انتظار کار باشد.

این کارگردان تئاتر درباره نحوه حمایتی که از اداره کل هنرهای نمایشی انتظار دارد، توضیح داد: منظور من از حمایت همان حمایتی است که وزارت ارشاد و سازمان سینمایی از فیلم‌های در حال اکران می‌کند؛

حمایت‌هایی نظیر تبلیغات و پرداخت کمک هزینه برای اکران و هر چیزی که باعث می‌شود مردم دوباره این اشتیاق را پیدا کنند که به دیدن فیلم‌های سینمایی بنشینند. همین اتفاق باید برای تئاتر هم رخ دهد.

کد خبر : ۱۲۵۶۱۱
0
۰
ارسال نظر