عکس/ استایل شیک و ساده و خیابانی فرشته حسینی

فرشته حسینی با تیپی ساده و شیک دیده شده است.

عکس/ استایل شیک و ساده و خیابانی فرشته حسینی
کد خبر : ۶۸۸۸۴
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، فرشته حسینی در تصاویری که از او منتشر شده با استایلی ساده و خیابانی اما شیک دیده می‌شود.

فرشته حسینی استایل شیک و ساده ای دارد.

انتقاد فرشته حسینی از سکوت سلبریتی‌ها درباره تحولات افغانستان

انتقاد فرشته حسینی از سکوت سلبریتی‌ها درباره تحولات افغانستانفرشته حسینی بازیگر آثاری مانند «قورباغه» و «سونامی» در گفتگویی اختصاصی با مجله صربستانی «ورمه»، درباره افغانستان وعدم توجه جهان به آن صحبت کرده است.

فرشته حسینی بازیگر افغانستانی سینما و تئاتر در ایران که بعد از نقش آفرینی در سریال قورباغه بیشتر شناخته شد در گفت‌وگو با مجله صربستانی «ورمه» خطاب به جهانیان گفت: چطور می‌توانید ساکت بنشینید و مرگ مردم در افغانستان را ببینید؟

او در این گفت‌وگو از فراموشی افغانستان و سکوت در مقابل تروریست‌ها انتقاد کرد، و پرسید: «چه اتفاقی برای مردم افغانستان و زنان و دختران خواهد افتاد؟ ما نباید سکوت کنیم. باید در جای جای دنیا صدای خود را به گوش مردم دنیا برسانیم. طالبان تغییر نکرده‌اند.»

فرشته حسینی در بخش دیگری از این گفتگو گفته: «همه همواره در حال صحبت در مورد صلح هستند، اینکه جهان باید چگونه باشد و دنیا باید در صلح به سر ببرد. اما حالا آن افراد کجا هستند؟ هیچکس صحبتی نمی‌کند.

حتی آن سلبریتی‌های قدرتمندی که همیشه از صلح صحبت می‌کردند، ساکت هستند. آن‌ها چطور می‌توانند این کار را انجام دهند؟ چطور می‌توانند ساکت بنشینند و مرگ مردم در افغانستان را ببینند؟ چطور می‌توانند ساکت باشند وقتی این همه بچه وحشت زده را می‌بینند، که مرگ والدینشان را دیده‌اند و از خانه‌هایشان آواره شده‌اند؟»

کد خبر : ۶۸۸۸۴
0
۰
ارسال نظر