شکستگی چهره “گلزار” نمایان شد/ عکس

تصویری از محمدرضا گلزار منتشر شد که نشان می دهد چهره او به شدت شکسته شده است.

asdasd
مدت مطالعه :

به گزارش وقت صبح ، عکسی جالب از محمدرضا گلزار سوپراستار مطرح ایرانی در خارج از کشور منتشر شد که نشان می دهد چهره او به شدت شکسته و جا افتاده شده است.

شکستگی چهره "گلزار" نمایان شد/ عکس

نذری اربعین یا شوء تبلیغاتی محمدرضا گلزار؟!

مشرق نوشت: ویدئویی تبلیغاتی از «محمدرضاگلزار» در فضای مجازی منتشر شد. ویدئویی که کاملا تدوین شده است و شامل برداشت‌هایی از تلاش گلزار و گروهی تبلیغاتی با تجهیزات کامل چند دوربین و یک تدوین حرفه‌ای برای ادای نذری است.

خیلی از چهره‌های مشهور در مناسبت‌های مختلف مذهبی حضور چشمگیری دارند اما دوربین همراهی‌شان نمی‌کند و فیلم تدوین شده‌ای با حضور هوادارانشان در فضای منتشر نمی‌کنند.

ضمن اینکه در ویدئوی منتشر شده و فیلم‌های مردمی (با موبایل گرفته)، آنچه مشهود بود و صدایی که به گوش می‌رسید جیغ‌های بنفش هواداران (ساختگی یا واقعی) محمدرضا گلزار بود و در پایان فیلم پسر کوچکی عکس گلزار را روی تی‌شرت خود چاپ کرده و رو به دیوار آنرا نشان می‌دهد تا عشق خود را به رضا گلزار اثبات کند و در پس زمینه خبری از اربعین نیست.

با هر جمع‌بندی ویدئوی رضا گلزار یک شوء تبلیغاتی در راستای اظهارنظرهای متداولی است که رایج شده و می‌گویند رضا گلزار مایه‌های انقلابی خوبی دارد و یحتمل شوء نذری اربعین در همان راستا فراهم آوری شده تا پرطرفدار بودن و نذری دادن به اضافه یک فیلمبرداری سوپرحرفه‌ای، تبلیغات خوبی برای فعالیت‌های «آقا رضا» در ادامه کنسرت، برنامه تلویزیونی، سینما و سریال‌های شبکه نمایش خانگی باشد.

کد خبر : ۱۰۳۷۵۸
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان