پیام غمگین بازیکن ذوب آهن برای خبر درگذشت حسن استکی

چه باید گفت چه می‌توان نوشت قلم را یارا نیست. قلم به دل می‌سپارم، با دلی گریان از مردی می‌نویسم که سال‌های سال بدون هیچ حاشیه‌ای در قلب سبز پوشان دیار نصف جهان جای داشت.

پیام غمگین بازیکن ذوب آهن برای خبر درگذشت حسن استکی
مدت مطالعه :

به گزارش وقت صبح، حسن استکی، کاپیتان سابق ذوب‌آهن و سرمربی فعلی تیم امید این باشگاه، شب گذشته و در سن ۵۱ سالگی در اثر سکته مغزی جان خود را از دست داد.

این اتفاق تلخ در شرایطی رخ داد که او روز گذشته در تمرین ذوب‌آهن حضور داشت و درگذشت او اهالی فوتبال را در شوک فرو برد.

قاسم حدادی‌فر، کاپیتان سابق ذوب آهن اصفهان، با انتشار پیامی درباره این اتفاق نوشت: "چه باید گفت چه می‌توان نوشت قلم را یارا نیست.

قلم به دل می‌سپارم، با دلی گریان از مردی می‌نویسم که سال‌های سال بدون هیچ حاشیه‌ای در قلب سبز پوشان دیار نصف جهان جای داشت. فکرش را نمی‌کردم که به این زودی ها غزل خداحافظی تلخی را بخوانی و یک شهر را عزادار کنی.

و حالا این مرد خوش قامت و استوار میادین فوتبال این چنین خموش خوابیده است و قرار است فردا او را در ورزشگاه پیر شهر تختی در تابوتی سرد دوباره ببینیم که به انتظار پرواز نشسته، پرواز بر فراز دستان یاران و دوستانش تا تتمه جسم رنج رنجورش را رهسپار خاک نماید!

عجب روزگاری است! آنکه زمانی در هیاهوی میدان‌ها، بر شانه‌های گرم مردم خانه داشت و در همین ورزشگاه‌های استان پیروزمندانه به دور شادی می‌کشاندنش، اینک چه پرسکوت در تابوت سردش، برهمان شانه‌های گرم و صمیمی به سوی خانه آخر می‌سپارد.

خدایا این همان حسن استکی است؟ این همان مرد پرصلابت میدان‌ها، همان مدافع جسور و توانمند دهه ۷۰ و ۶۰ فوتبال اصفهان است؟  کاپیتان کاپیتان‌ها، همان حسن استکی دوست داشتنی و اسطوره فوتبالی ذوب آهنی‌ها. همان معلم بی ادعای نسل امروز فوتبال اصفهان.

آنچه باز هم می‌گویم کاپیتان حسن! آشنای همیشه سبزم نمی‌دانی چقدر دلم برای خنده‌هایت تنگ می‌شود. چقدر دلم برای حضور بی‌جواب خاطره‌ها می‌سوزد. تابوت حسن استکی که فردا بر شانه‌های جامعه قدرشناس ورزش اصفهان قرار می‌گیرد، به عظمت کوه خواهد بود و به سبکی پر."

لازم به ذکر است مراسم تشییع حسن استکی روز شنبه ۱۲ اسفند ماه از ساعت ۹ صبح در ورزشگاه تختی اصفهان برگزار و سپس پیکر او در قطعه نام آوران اصفهان به خاک سپرده می‌شود./ورزش سه

کد خبر : ۲۲۷۳۸۶
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان