مسی بعد از رونالدو بیشترین فالوورهای اینستاگرام را دارد!

مسی اخیرا با تعداد 500 میلیون دنبال کننده بعد از کریستیانو رونالدو بیشترین تعداد فالوور در

مسی بعد از رونالدو بیشترین فالوورهای اینستاگرام را دارد!
مدت مطالعه :

وقت صبح-مسی با 500 میلیون دومین شخص مشهور دنیا با بالاترین میزان دنبال کننده در شبکه اجتماعی اینستاگرام شد. 

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، لیونل مسی که حرفه کاری درخشان خود را در اینترمیامی ادامه می‌دهد اخیرا زمانی که حساب کاربری اینستاگرامش به 500 میلیون دنبال کننده رسید دستاورد جدیدی کسب کرد.

او دومین فرد روی کره زمین است که به مرز نیم میلیارد دنبال کننده رسیده است. او به رقیب دیرینه کریستیانو رونالدو که در حال حاضر 622 میلیون نفر دنبال کننده دارد پیوسته است.

سلنا گومز خواننده و هنرپیشه مشهور با 429 میلیون دنبال‌کننده در رتبه سوم قرار دارد و پس از آن کایلی جنر با 400 میلیون و دواین «راک» جانسون با 397 میلیون دنبال کننده قرار دارند.

مسی اکنون توسط 20 درصد از 2.5 میلیارد کاربر فعال اینستاگرام دنبال می‌شود.

موقعیت او به عنوان یک فوتبالیست مشهور جهانی همیشه مسی را در اینستاگرام محبوب کرده است اما پست های او در جام جهانی 2022 بسیار جنجالی شدند.

پست‌های او در جام جهانی شامل سه مورد از پنج مورد محبوب‌ترین پست‌های تاریخ این شبکه اجتماعی بودند. از جمله پست او که پیروزی آرژانتین را جشن می‌گرفت که 76 میلیون بازدید داشت.

فالوورهای مسی در اینستاگرام عمدتاً مرد (72 درصد) و جوان (85 درصد زیر 34 سال) هستند. کاربران برزیلی با 12 درصد، هندی با 8.1 درصد ، آرژانتینی با 6.5 و ایالات متحده 6.2٪ بیشترین دنبال کننده‌های او را تشکیل می‌دهند.

منبع: www.sportico.com

کد خبر : ۲۲۷۱۳۷
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان