عصبانیت طرفداران "کاکا" از خطای یک اینفلوئنسر در بازی دوستانه!

بازی خطرناک جوان اینفلوئنسر آمریکایی در مقابل کاکا، ستاره برزیلی، طرفداران را نگران و عصبانی کرد!

عصبانیت طرفداران "کاکا" از خطای یک اینفلوئنسر در بازی دوستانه!
مدت مطالعه :

وقت صبح- تکل خطرناک یک اینفلوئنسر یوتوب به کاکا باعث عصبانیت شدید طرفداران این فوتبالیست شده است! 

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، کاکا فوتبالیست سابق برزیل که در سال 2007 برنده توپ طلا شد، در جریان یک مسابقه فوتبال خیریه در قطر توسط یک اینفلوئنسر نوجوان ​به زمین افتاد. 

این دو در کنار دیگر فوتبالیست‌ها و سازندگان محتوا در مسابقه «مسابقه برای امید» در قطر حضور داشتند. دیگر بازیکنان حرفه‌ای سابق که به میدان رفتند عبارتند از ادن هازارد، ستاره سابق چلسی و رئال مادرید و دیدیه دروگبا، قهرمان سابق لیگ قهرمانان اروپا بود.

این بازی با مساوی 2-2 و کمتر از نیم ساعت به پایان رسید. کاکا توپ را درست در داخل نیمه حریف دریافت کرد. اسپید، اینفوئنسر جوان، در آن زمان بیش از 20 یارد با بازیکن برزیلی فاصله داشت اما در جهت او دوید.

کاکا پس از این چالش در زمین چمن به زمین خورد و اسپید برای خطایش کارت زرد گرفت. 

یکی از طرفداران در شبکه های اجتماعی نوشت: «این کار می‌توانست کاکا را به شدت مصدوم کند.» واکنش‌های دیگر طرفداران شدیدتر از این بود: «شما در یک بازی خیریه با یک اسطوره مقابله نمی‌کنید!» 

دیگری نوشت: «کاکا باید این پسر را سر جایش می‌نشاند. این کاملا غیر قابل قبول است.» نفر چهارم گفت: «خوشبختانه کاکا مردی متواضع است. اگر بازیکن دیگری بود قطعا رفتار شدیدتری با او داشت.» 

با این حال تعداد انگشت شماری از تماشاگران تحت تأثیر اسپید قرار گرفتند و از شجاعت و جسارت او تعریف کردند.

این بازی فراتر از فوتبال و برای کودکانی که به مدرسه و آموزش دسترسی ندارند برنامه ریزی شد. سود این بازی به بنیاد «آموزش فراتر از همه» تعلق می‌گیرد که به ارائه آموزش با کیفیت برای افراد حاشیه نشین در جهان در حال توسعه اختصاص دارد.

منبع: www.mirror.co.uk

کد خبر : ۲۲۷۰۸۱
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان