نخستین عکس از دختر اوسمار ویرا بعد از برد امشب پرسپولیس

اوسمار ویرا، سرمربی پرسپولیسی ها بعد پیروزی امشب برابر تراکتور تصویر دختر خود را با لباس پرسپولیس در صفحه شخصی‌اش منتشر کرد.

نخستین عکس از دختر اوسمار ویرا بعد از  برد امشب پرسپولیس
مدت مطالعه :

وقت صبح- عکس شادی دختر اوسمار ویرا با لباس پرسپولیس را در ادامه می بینید.

دختر اوسمار ویرا

اوسمار ویرا در جدال نیمکت‌ها، پاکو خمس را مغلوب کرد و مربی تراکتور نیز به شایستگی پرسپولیس برای پیروزی اذعان کرد.

در پیروزی ارزشمند پرسپولیس مقابل تراکتور، نقش اوسمار ویرا و عیسی آل‌کثیر غیرقابل انکار بود.

آل‌کثیر نشان داد که یک گلزن قهار چه گوهری برای تیمی مثل پرسپولیس است و ویرا نیز در نیمه دوم با تدابیر خود، مات و مبهوت کردن پاکو خمس، سرمربی تراکتور، پرسپولیس را احیا کرد.

انتقادات اصلی از ویرا به سابقه او به عنوان سرمربی معطوف بود، اما یحیی گل‌محمدی با انتخاب او به عنوان دستیار اول خود، مهر تأییدی بر توانایی‌های وی زده بود.

بسیاری معتقد بودند که پرسپولیس جای آزمون و خطا نیست و کارنامه ویرا به عنوان سرمربی چندان درخشان نیست، اما این مربی برزیلی باید از جایی کار خود را اثبات می‌کرد.

و چه شروعی بهتر از شکست تراکتور و تزریق امید به هواداران پرسپولیس برای فراموشی خاطرات تلخ باخت‌های سنگین مقابل الاهلی امارات، آریوی اسلامشهر و آلومینیوم اراک.

حالا ویرا امیدوار است که استقلال مقابل تیم‌هایی مثل ملوان و سپاهان امتیاز از دست بدهد و البته خود او نیز بدون علیرضا بیرانوند در اصفهان، ذوب‌آهن را مغلوب کند تا شرایط برای پرسپولیس بهتر از پیش شود.

در فوتبال ایران، نتیجه حرف اول را می‌زند.

اوسمار ویرا با کسب این پیروزی، منتقدان خود را به سکوت واداشت و حالا همه منتظر درخشش او در بازی‌های بعدی هستند.

بدون شک نتیجه دربی 23 اسفند برای این مربی برزیلی از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود و می‌تواند آینده او را در پرسپولیس تضمین کند.

ویرا در اولین گام، یکی از مدعیان را در یک جدال 6 امتیازی شکست داد و تا حدودی توانایی‌های خود در مربی‌گری را به اثبات رساند.

بعد از شکست تلخ در اراک، این پیروزی از نان شب برای ویرا و پرسپولیسی‌ها واجب‌تر بود و اگر اوسمار بتواند در دربی تهران نیز استقلال را مغلوب کند، شاید دیگر کسی نامی از یحیی گل‌محمدی نبرد!

 

کد خبر : ۲۲۶۹۰۰
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان