فال عشق پنجشنبه 20 مهر 1402 برای مجردها؛ ترس را کنار بگذارید!

طالع بینی عشق تمام ماه‌ها برای 20 مهر 1402. شما در این روز چگونه عاشق خواهید شد؟

asdasd
مدت مطالعه :

وقت صبح - این طالع بینی یک راهنمایی دوستانه به متولدین ماه‌های مختلف است، به خصوص آن‌هایی که به دنبال عشق هستند.

فروردین

گروه ترجمه وقت صبح: ترس را کنار بگذارید و شخصی که در ذهن دارید را به یک قرار عاشقانه دعوت کنید. امروز فرصت مناسبی است تا شناخت بهتری از این فرد پیدا کنید و به یکدیگر نزدیک‌تر شوید. پیش قدم شدن برای تنظیم این قرار به نفع شما خواهد بود.

اردیبهشت

نظرهای اطرافیان را بیش از حد جدی نگیرید. به انتقادهای سازنده توجه کنید اما اجازه ندهید قضاوت‌های بی‌منطق بر روی روحیه شما تاثیر منفی بگذارد. به تصمیماتی که برای زندگی شخصی و احساسی خود می‌گیرید اطمینان کامل داشته باشید.

خرداد

کمبود اعتماد به نفس و عدم اعتماد شما تاثیری بسیار منفی در زندگی عاشقانه شما دارد. احتمالا این احساسات مربوط به گذشته احساسی شما است. هر چه زودتر از این موانع احساسی عبور کنید به نفع شما خواهد بود. یک رابطه عاشقانه در انتظار شماست.

تیر

امروز به ظاهر اطرافیانتان اهمیتی ویژه بدهید. احتمالا حس کشش خاصی به یک فرد جدید خواهید داشت. این حس جاذبه را نادیده نگیرید. این حس به یک تجربه احساسی خاص و هیجان‌انگیز منتهی خواهد شد.

مرداد

خانواده و دوستان شما برای حمایت احساسی از شما حاضر و آماده هستند. اگر زمان سختی را می‌گذرانید از کمک خواستن هراسی نداشته باشید. حمایت اطرافیان به شما کمک زیادی خواهد کرد.

شهریور

فال عشق برای چند روز آینده شما تعادل و آرامش پیش بینی می‌کند. پس از گذراندن چند روز سخت حالا فرصت مناسبی است تا از نظر احساسی به خود فرصت استراحت بدهید. بر مراقبت از خودتان تمرکز کنید.

مهر

به خانواده خود توجه بیشتری کنید. لازم است تا به احساسات آن‌ها اهمیت بیشتری بدهید. تلاش کنید تا میان زندگی شخصی و خانواده خود تعادل برقرار کنید.

آبان

شما احساس تنهایی می‌کنید و بی‌صبرانه منتظر آغاز یک رابطه احساسی جدید هستید. به خاطر داشته باشید که پیدا کردن عشق زندگیتان کاری سخت و زمان بر است. بجای تلاش‌های بی‌نتیجه بر روی پیشرفت شخصی خود تمرکز کنید.

آذر

با کسی که برای شما اهمیت ویژه‌ای دارد درد و دل کنید. فرصت مناسبی برای نزدیکی به این فرد دارید. برای ساختن یک رابطه جدی و بامعنا احتیاج است احساسات و افکار خود را با صداقت به اشتراک بگذارید.

دی

امروز را صرف ملاقات و وقت گذراندن با دوستان نزدیک خود کنید. این کار فرصت آشنایی با دوستانی جدید و آغاز رابطه‌های جدید را برای شما فراهم خواهد کرد. نسبت به فرصت کسب تجربه‌های جدید بدبین نباشید.

بهمن

پیش از درگیر شدن در یک رابطه احساسی جدید به افکار و احساسات خود سامان بدهید. زمانی برای یک رابطه عاشقانه آماده خواهید بود که شناختی مناسب از نیازها و خواسته‌های خود پیدا کرده باشید. در پیدا کردن عشق عجله نکنید.

اسفند

اگر از فرد جدیدی خوشتان آمده است صبوری پیشه کنید. اگر از احساسی که دارید مطمئن هستید برای آن بجنگید. آغاز یک عشق و رابطه احساسی زمانی طولانی نیاز دارد. بدون ترس به استقبال فرصت‌های جدید بروید.

کد خبر : ۲۱۴۵۲۰
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان