فال عشق جمعه 14 مهر 1402؛ اشنایی جدید و شوراگیز!

طالع بینی عشق تمام ماه‌ها برای 13 مهر 1402. شما در این روز چگونه عاشق خواهید شد؟

asdasd
مدت مطالعه :

وقت صبح - بخش اول این طالع بینی برای افراد متاهل و بخش دوم یک راهنمایی دوستانه به مجردهاست!

فروردین

گروه ترجمه وقت صبح: امروز را به یک روز خاطره انگیر با شریک احساسی خود استفاده کنید. برنامه‌ای عاشقانه و سوپرایزی برای غروب خود داشته باشید. صمیمیت در رابطه شما نقش بزرگی ایفا می‌کند پس از این فرصت برای نزدیکی بیشتر به عشقتان استفاده کنید.

اگر مجرد هستید امروز را به لذت بردن از آزادی خود و آشنایی با آدم‌های جدید بگذرانید. از نبود فشار و محدودیت‌های زندگی مشترک لذت ببرید. خوش بگذرانید و از لحظه لذت ببرید.

اردیبهشت

امروز بهترین فرصت برای ابراز احساسات و عشقتان به شریک احساسیتان است. نشان بدهید که قدر او را می‌دانید و از حضور او در زندگیتان خوشحال هستید. ابراز محبت و عشق می‌تواند رابطه احساسی شما را دگرگون کند.

از اطرافیان خود غافل نشوید. ابراز محبت و مهربان بودن برای داشتن رابطه‌هایی سالم الزامی است. مطمئن شوید که دوستان و نزدیکان شما از احساسات شما با خبر هستند.

خرداد

مراقب باشید که بعضی از اتفاقات امروز قرار است بر شما تاثیر خواهند گذاشت. زمانی که این اتفاق افتاد لازم است که به شریک احساسی خود اطمینان داشته باشید و به خود اجازه دهید تا احساسات خود را هضم کنید. در این زمان سخت فراموش نکنید که صداقت و راستگویی شما را از تمام پستی بلندی‌های زندگی عاشقانه نجات می‌دهد.

اعتماد به نفس در زندگی عاشقانه شما نقس بسیار مهمی دارد. شما احساس می‌کنید لیاقت انتظارات خود از یک رابطه عاشقانه را ندارید. این موضوع تاثیری بسیار منفی در زندگی عاشقانه شما دارد. تنها زمانی می‌توانید رابطه عاشقانه دلخواهتان را پیدا کنید که اعتماد به نفس خود را بیشتر کنید.

تیر

مراقب باشید که به شریک خود قول‌های پوچ و خالی ندهید. این اشتباه می‌تواند مشکلات بسیار بزرگی میان شما به وجود بیاورد. اگر از چیزی مطمئن نیستید ترجیحا آن را به زبان نیاورید. ارتباط صادقانه برای رابطه عاشقانه شما بسیار مهم است.

به خاطر داشته باشید که انتخاب یک روز مناسب برای ملاقات با یک آدم جدید تاثیر بسیاز زیادی در رابطه شما خواهد داشت. از غروب آفتاب غافل نشوید. این زمان از روز می‌تواند خاطراتی به یادماندنی برای شما بوجود بیاورد.

مرداد

امروز فرصتی مناسب برای جشن گرفتن با عشق زندگیتان است. از این فرصت استفاده کنید تا تجربیاتی داشته باشید که تا ابد برای شما به یادماندنی خواهند بود. حتی با کارهایی روزمره مانند سینما رفتن و قدم زدن در پارک نیز می‌توانید این لحظه‌ها را تجربه کیند.

امروز فرصت مناسبی برای شماست که به شخص موزد نظرتان نزدیک‌تر شوید. شما با این فرد یک ارتباط معنوی قوی دارید که در زندگی عاشقانه امکان‌های بیشتری را به همراه خواهد داشت. از امروز برای شناخت بهتر این فرد استفاده کنید.

شهریور

امروز برای شما و عشقتان روزی ویژه و متفاوت خواهد بود. هر دو شما امروز سرحال و شاداب هستید. این روحیه بالا تعادل را بار دیگر به رابطه عشاقانه شما باز می‌گرداند. از این فرصت برای لدت بردن از احساس خوب میانتان استفاده کنید.

روز شما خالی از هرگونه مشکل عاشقانه خواهد بود. این به شما اجازه می‌دهد تا با خیال راحت خوش بگذرانید و از لحظه لذت ببرید. از این فرصت برای تمرکز بر روی خود و علایقتان استفاده کنید.

مهر

برای زنده نگه داشتن عشق میانتان، تجربیات جدیدی به زندگی عاشقانه خود اضافه کنید. یکی از شما باید ابتکار عمل به خرج دهد تا از گرفتار شدن به روتینی و بی‌حوصلگی جلوگیری کنید.

امروز باید شجاع باشید. اگر فکر می‌کنید از صحبت کردن با شخصی مورد علاقه خود خجالت می‌کشید به خاطر داشته باشید که این شخص نیز می‌تواند همین حس را داشته باشد. پس شجاع باشید و قدم اول را بردارید.

آبان

شریک احساسی شما یک بعدازظهر ویژه برای شما برنامه ریزی کرده است. این سوپرایز می‌تواند یک رستوران باید که به شما فرصت امتحان کردن غذاهای یک کشور دیگر را می‌دهد.

دست از خجالتی بودن بردارید. با محبوب خود صحبت کنید و خود را همانطور که هستید نشان دهید. روراست بودن راه حل شما برای رسیدن به یک زندگی عاشقانه ایده آل است.

آذر

به خاطر داشته باشید که شما در یک رابطه عاشقانه سالم هستید. سعی کنید تا نگرانی‌های روابط قبلی خود را فراموش کنید. این نگرانی‌ها بی دلیل هستند و تنها تاثیر منفی در رابطه کنونی شما خواهند داشت. از ثبات و شادی موجود در رابطه عاشقانه خود لذت ببرید.

آگاه باشید که آغاز یک رابطه عاشقانه در حال حاضر به شما پیشنهاد نمی‌شود. مطمئن شوید که به خود وقت بهتر شدن و بهتر کردن زخم‌های رابطه قبلی را می‌دهید و پس از آن یک رابطه عاشقانه را آغاز می‌کنید. مطمئن شوید که اول عاشق خودتان هستید.

دی

به آینه نگاه کنید و خودتان را دوست داشته باشید. دوست داشتن خودتان قدم اول یک رابطه عاشقانه سالم است. برای بیشتر شدن اعتماد به نفس خودتان وقت بگذارید. این موضوع به قوی شدن رابطه شما کمک خواهد کرد.

شما امروز انرژی ویژه‌ای دارید که باعث می‌شود هر جایی که هستید به چشم بیاید. از این فرصت استفاده کنید تا در دایره دوستان و نزدیکان خود بدرخشید و نظر یک فرد خاص را جلب کنید.

بهمن

امروز به شما پیشنهاد می‌شود تا روتین خود را کنار بگذراید و شجاع‌ترین بخش شخصیتی خود را به نمایش بگذارید. به دنبال برنامه‌هایی باشید که باعث گرم‌تر شدن رابطه احساسی شما می‌شود. مراقب باشید که عشق میان شما و شریکتان کمرنگ نشود.

به حرف اعضای خانواده خود که شما را حتی بهتر از خودتان می‌شناسد گوش دهید. وقت آن رسیده است که کارها را در دست خود بگیرید و به دنبال چیزی که واقعا می‌خواهید برسید. به احساسات خود اطمینان داشته باشید و از قلبتان پیروی کنید. تنها اینگونه است که به هدف‌ها و خواسته‌های خود در رابطه احساسی خواهید شد.

اسفند

مراقب ورود یک نفر سوم به رابطه عاشقانه خود باشید. ارتباط صادقانه با شریک خود را فراموش نکنید و اجازه ندهید دخالت‌های هیچ شخص سومی به رابطه احساسی شما صدمه بزند.

به احتمال قوی در حال حاضر از دو نفر خوشتان می‌آِد. حتی اگر هیچ تعلق و وابستگی رسمی به این افراد ندارید تلاش کنید تا در ارتباط خودتان صادق باشید. دروغ مشکلات بسیار بزرگی برای شما بوجود خواهد آورد.

کد خبر : ۲۱۲۵۱۹
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان