فال عشق پنجشنبه 13 مهر 1402؛ یک سورپرایز عاشقانه!

طالع بینی عشق تمام ماه‌ها برای 13 مهر 1402. شما در این روز چگونه عاشق خواهید شد؟

asdasd
مدت مطالعه :

وقت صبح - بخش اول این طالع بینی برای افراد متاهل و بخش دوم یک راهنمایی دوستانه به مجردهاست!

فروردین

گروه ترجمه وقت صبح: تغییرات در رابطه عاشقانه شما امروز بسیار شیرین خواهند بوذ.

اگر مدتی است که احساس می‌کنید رابطه شما سرد شده است امروز بهترین فرصت برای زنده کردن عشق میان شما است!

با صداقت کامل درباره خواسته‌های خود از این رابطه عاشقانه با شریکتان صحبت کنید.

تغییر محیط اطراف و تجربیات جدید به شما کمک خواهد کرد تا امروز با افراد جدیدی آشنا شوید.

از امتحان کردن فعالیت‌های جدید به تنهایی هراس نداشته باشید. امروز فرصت مناسبی برای یافتن فردی با علایق مشابه به شما است.

اردبیبهشت

امروز شما باید آغاز کننده مکالمات با شریک احساسی خود باشید. این مکالمه و گفت و گو حتی اگر سخت باشد شما و عشقتان را به یکدیگر نزدیک‌تر خواهد کرد.

مطمئن شوید که با آرامش به صحبت‌های شریک احساسیتان گوش می‌دهید و حمایت احساسی خود را دریغ نکنید.

شما دوست بسیار خوبی هستید و اطرافیانتان شما را به خاطر حمایتی که از آن‌ها می‌کنید دوست دارند.

شما همیشه برای حمایت و گوش دادن به مشکلات دوستانتان حاضر و آماده هستید.

این ویژگی‌ها در آینده نزدیک به شما کمک خواهند کرد تا یک شریک احساسی مناسب پیدا کنید.

خرداد

شما نیاز دارید تا عشقی که حالا در زندگی خود دارید را زنده نگه دارید.

برای امروز به دنبال فعالیتی متفاوت باشید که می‌توانید با شریک احساسی خود انجام دهید. اینگونه می‌توانید بار دیگر گرما را به رابطه عاشقانه خود بازگردانید.

به یاد داشته باشید که احساسات و نیازهای شما از هر چیز دیگری مهم‌تر است!

پیش از ورود به یک رابطه احساسی جدید به احساسات خودتان نگاه کنید.

به هوش خود ایمان داشته باشید و مطمئن باشید که پیش از عاشق شدن شریک احساسی خود را به خوبی می‌شناسید.

تیر

یک سوپرایز و اهمیت دادن به احساسات عشقتان بهترین روش برای زنده نگه داشتن عشق میان شماست.

امروز بهترین روش برای نشان دادن عشق و محبتتان یک سوپرایز زیبا و یک هدیه به یادماندنی است.

پیش از ورود به یک رابطه عاشقانه جدید به خاطر داشته باشید که باید مشکلاتی که تا به امروز زندگی احساسی شما را تحت تاثیر قرار داده‌اند را حل کنید. برای ساختن یک رابطه عاشقانه جدید ابتدا به خوبی درباره مشکلات خودتان فکر کنید.

مرداد

امروز فرصت مناسبی است تا به شریک احساسی خود اهمیت بیشتری بدهید و از خوبی‌های عشق زندگی خود تعریف کنید. بجای تمرکز بر روی انتقادهای منفی، بر روی بخش‌های مثبت شریکتان تمرکز کنید. از عشقتان برای تمام خوبی‌هایی که به این رابطه میاورد تشکر کنید.

به علایق و احتیاجات خود بیاندیشید. این بخش مهمی از شناخت بهتر خودتان و پیشرفت شخصی شما خواهد بود. اکنون زمانی است که شما باید بر روی خودتان تمرکز کنید. پیش از آغاز یک رابطه احساسی ابتدا شناخت مناسبی از خودتان پیدا کنید.

شهریور

اگر از پیش امدن سوتفاهم می‌ترسید پس بهتر است با صداقت کامل با شریک احساسی خود صحبت کنید. عواطف و احساسات خود را بدون ترس بیان کنید تا به راحتی از پیش آمدن هر مشکلی جلوگیری کنید.

صبر و تحمل ویژگی‌هایی فوق العاده در زندگی روزمره هستند. به خصوص در رابطه با اطرافیانتان. امروز تمام تلاش خود را در کنترل احساسات و عواطف خود بکنید. تنها در این شرایط است که می‌توانید به راحتی با اطرافیان خد ارتباط برقرار کنید.

مهر

هر روز و تاریخ مهمی در رابطه عاشقانه خود را یادداشت کنید! مطمئن شوید که این روزهای مهم را فراموش نخواهید کرد

. یک حرکت عاشقانه می‌تواند برای عشق شما جادویی باشد.

اگر امروز احساس می‌کنید که انرژی و اعتماد به نفس لازم را دارید فرصت را برای ابراز احساس خود به شخصی که در ذهن دارید از دست ندهید.

روزهای آینده برای زندگی عاشقانه شما سرنوشت ساز خواهد بود. از بیان احساساتتان غافل نشوید!

آبان

خلاقیت و یک فعالیت جدید می‌تواند به راحتی حال و هوای رابطه شما را تغییر دهد. امروز برای ایجاد تغییر و تجربیات جدید فوق العاده است. از زنده نگه داشتن حال و هوای عاشقانه در رابطه خود غافل نشوید!

شما نباید در زندگی احساسی خود احساس کلافگی یا گیر افتادن، داشته باشید. گاهی اوقات نمی‌توانید جلوی اتفاقات عاشقانه را بگیرید. به جلو حرکت کنید و مطمئن باشید که عشق را در زمان مناسب پیدا خواهید کرد.

آذر

به نظر میرسد شما از یک دوره عاشقانه و لذت بخش در رابطه عاشقانه خود لذت می‌برید. از این زمان برای قوی‌تر کردن ارتباط میان خود و شریکتان استفاده کنید. برنامه‌هایی دو نفره و متفاوت بچینید تا زمان‌های مشخصی را شریکتان بگذرانید.

توانایی بالای شما در ارتباطات اجتماعی این شانس را به شما می‌دهد تا با افراد جدید و متفاوتی آشنا بشوید. امروز در گسترده‌تر کردن روابط اجتماعی خود شک نکنید. احتمالا در یک مهمانی یا دورهمی جدید با شریک احساسی آینده خود آشنا خواهید شد.

دی

امروز را به فکر کردن درباره رابطه عاشقانه خود بگذرانید. به این فکر کنید که چیزی در این رابطه بای شما مهم است. ارتباط و مکالمه بدون نگرانی می‌تواند به شما و شریکتان کمک کند تا هر احساس نگرانی موجود را برطرف کنید.

در صحبت کردن با افراد غریبه با اعتماد به نفس و شجاع باشید. اعتماد به نفس یک ویژگی بسیار جذاب است و به شما کمک خواهد کرد تا در یک ارتباط عاشقانه عمیق‌تری بسازید.

بهمن

از تاثیر یک غروب در کنار عشق زندگی خود غافل نشوید. امروز را در خانه در کنار یکدیگر به تماشای فیلم یا سریال مشغول شوید. این لحطات ساده و پیش پا افتاده در بلند مدت تاثیر بسیار زیادی در زندگی عاشقانه شما خواهد داشت.

امروز توجه بیشتری به ارتباطی که با اطرافیانتان دارید داشته باشید. گاهی اوقات نحوه صحبت کردن شما می‌تواند ایده اشتباهی به دیگران بدهد. تلاش کنید با آرامش بیشتری صحبت کنید و صحبت‌های خود را مستقیم و بدون کنایه بیان کنید. تنها اینگونه است که می‌توانید از پیش آمدن سوتفاهم و دردسر دوری کنید.

اسفند

حضور فعال شما در زندگی شریک احساسیتان بخش مهمی از این رابطه عاشقانه است. حتی اگر مشغله‌های زیادی دارید کوچک‌ترین حمایت‌ها هم می‌توانند تاثیر بسزایی در رابطه عاشقانه شما داشته باشد.

زمانی که به حمایت عاطفی نیاز دارید بی هیچ تعللی به سوی خانواده خود بروید. اعضای خانواده همواره برای حمایت احساسی از شما و گوش دادن به مشکلاتتان آماده هستند.

ترجمه: وقت صبح

استفاده بدون ذکر منبع و هایپرلینک مجاز نیست.

کد خبر : ۲۱۲۳۰۵
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان