فال عشق شنبه 15 مهر 1402؛ سرقرار خودتان باشید!

طالع بینی عشق تمام ماه‌ها برای 15 مهر 1402. شما در این روز چگونه عاشق خواهید شد؟

asdasd
مدت مطالعه :

وقت صبح - بخش اول این طالع بینی برای افراد متاهل و بخش دوم یک راهنمایی دوستانه به مجردهاست!

فروردین

امروز برای شما و عشقتان بهترین فرصت برای راستگویی و صداقت است! به خاطر داشته باشید که پایه‌های اصلی هر رابطه احساسی صداقت است. احساسات واقعی خودتان را با شریک احساسیتان به اشتراک بگذارید.

با نشان دادن ویژگی‌های واقعی و حقیقی خودتان می‌توانید به راحتی با هر کسی که می‌خواهید ارتباط برقرار کنید. اگر در مقابل کسی که دوستش دارید قرار گرفتید خودتان باشید! اینگونه یک ارتباط واقعی میان شما شکل خواهد گرفت!

اردیبهشت

به خاطر داشته باشید که حرف‌های شما تاثیری زیادی در رابطه عاشقانه شما دارند! به احساسات شریکتان توجه کنید و مراقب حرف‌هایتان باشید. اجازه ندهید زبان تندتان عشق زندگیتان را از شما دور کند.

مهمترین ویژگی هر ارتباطی احترام متقابل است. امروز رعایت ادب و احترام در ارتباطات اجتماعی بهترین روش برای پیدا کردن عشق زندگیتان خواهد بود.

خرداد

امروز فراموش نکنید که عشق خودتان به شریکتان را ابراز کنید. بیان احساساتتان برای زنده نگه داشتن عشق الزامی است. حتی اگر فکر می‌کنید شریکتان از عشق شما مطمئن است باز هم حس خوب شنیدن «دوستت دارم» را درغ نکنید.

برای پیدا کردن یک رابطه احساسی مناسب صبور باشید. منتظر بمانید تا شخصی که از شما خوشش آمده است در بیان احساساتش راحت باشد. زمانی طولانی منتظر نخواهید ماند.

تیر

لازم است تا میان کار و زندگی احساسی خود یک تعادل برقرار کنید. وقت و توجه خودتان را صرف شریک احساسیتان نیز بکنید. حتی در روزهایی مانند امروز که فوق العاده شلوغ هستید زمان‌هایی را به زندگی عاشقانه خود اختصاص بدهید.

در ملاقات با آدم‌های جدید سختگیر نباشید. اجازه بدهید دوستانتان شما را به افراد جدیدی معرفی کنند. از کجا می‌دایند؟ امکان دارد یک ارتباط عالی و قوی شکل بگیرد.

مرداد

امروز برای شما روز ترس نیست! از بیان خواسته‌ها و نیازهایتان به شریکتان هراس نداشته باشید. چنین مکالماتی برای رابطه عاشقانه شما لازم و حیاتی است. به گزارش وقت صبح مکالمات صادقانه و مستقیم امروز برای شما نتیجه بخش خواهند بود.

به خاطر داشته باشید که انسان‌ها متفاوت هستند و نباید رابطه دیگران را به وضعیت خودتان مقایسه کنید. صبوری کنید و در یافتن یک رابطه عاشقانه عجله نکنید. رابطه احساسی شما باید مناسب با اخلاقیات و معیارهای شما باشد.

شهریور

امروز زمان مناسبی برای تصمیم گیری‌های مهم در رابطه شماست! در هر رابطه عاشقانه زمانی فرا می‌رسد که باید تصمیم‌های مهمی بگیرید. اگر فکر می‌کنید زمانش فرا رسیده است درنگ نکنید! قدم بعدی در رابطه عاشقانه خود را همین امروز بردارید!

ثببات شخصیتی و احساسی امروز برای شما بسیار مهم است. پیش از گشتن به دنبال یک رابطه احساسی به سلامتی خودتان اهمیت بدهید. فراموش نکنید که مستقل بودن بسیار ارزشمند است!

مهر

امروز حلال تمام مشکلات شما صداقت است! از بیان افکار و احساسات خودتان هراس نداشته باشید. مطمئن باشید مکالمه رو به رویتان باعث از بین رفتن سوتفاهم‌ها خواهد شد. با پشت سر گذاشتن این موانع رابطه عاشقانه شما از همیشه پایدارتر خواهد بود.

تلاش کنید تا به درک بهتری از احساسات و عواطف خودتان برسید. تنها در این صورت است که می‌توانید روابطی سالم و پایدار داشته باشید. از تجربیات جدید و آموختن درس‌های جدیدی نترسید.

آبان

منعطف بودن و برابری در یک رابطه احساسی حرف اول را می‌زند. به شریک احساسیتان اجازه دهید تا در تصمیمات و برنامه ریزی‌ها شرکت داشته باشد. به زودی نتیجه مثبت این تصمیمتان را خواهید دید.

اجازه ندهید خوشحالیتان به وضعیت رابطه عاشقانه و احساسیتان وابسته باشد. از امروز عشق ورزیدن به خودتان را آغاز کنید. پیش از ورود به هر رابطه جدیدی از فردیت و استقلال خود لذت ببرید.

آذر

فرامشو نکنید که شریکتان شما را قضاوت نخواهد کرد. بدون هراس و نگرانی درباره مسائلی که شما را آزرده خاطر کرده است صحبت کنید. تنها در این صورت است که فشار روانی‌ای که بر روی خود احساس می‌کنید کم خواهد شد.

امروز فرصتی خوبی برای فکر کردن درباره معیارها و خوساته‌هایتان از یک رابطه عاشقانه است. مطمئن شوید که پیش از وارد شدن به یک رابطه احساسی می‌دانید که دنبال چه چیزی هستید.

دی

برای حفط این رابطه عاشقانه لازم است تا برای شریکتان وقت و توجه زیادی بگذارید. امروز فرصتی مناسب برای وقت گذراندن با عشق زندگیتان و یادآوری خاطرات شیرینتان است.

خواسته‌ها و اهدافتان را واضح بیان کنید. با این کار به راحتی به هر چیزی که می‌خواهید می‌رسید. پس امروز از به اشتراک گذاشتن اهداف و آرزوهایتان با دیگران نترسید.

بهمن

امروز روز خوبی برای مخفی کاری از عشقتان نیست. فراموش نکنید که رمز و راز و پنهانکاری رابطه عاشقانه را به سمت فروپاشی می‌کشاند. با شریک خود صادق باشید و نگران پیش آمدن سوتفاهم و دلخوری نباشید.

گاهی اوقات بهترین ارتباطات نتیجه یک لحظه غیرقابل پیشبینی هستند. اجازه بدهید که اتفاقات روند طبیعی خود را طی کنند و درباره برنامه ریزی تمام جوانب زندگیتان وسواسی نباشید.

اسفند

امروز روز مناسبی برای صحبت درباره عشق قدیمیتان نیست! مراقب باشید که شریک احساسی خود را درباره روابط گذشته خود حساس نکنید. تلاش کنید تا در لحظه زندگی کنید و تمام توجه خود را متمرکز رابطه کنونی خود کنید.

پیش از آغاز یک رابطه احساسی جدید مطمئن شوید که احساسات خود درباره شکست عشقی قبلی خود را حل و فصل کرده‌اید. مراقب خودتان باشید و برای آغاز یک رابطه عشاقانه دیگر عجله نکنید.

کد خبر : ۲۱۲۰۵۰
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان