فال عشق امروز 10 مهر 1402؛ رابطه در پستی و بلندی است!

طالع بینی عشق تمام ماه‌ها برای 9 مهر 1402. شما در این روز چگونه عاشق خواهید شد؟

asdasd
مدت مطالعه :

وقت صبح - بخش اول این طالع بینی برای افراد متاهل و بخش دوم یک راهنمایی دوستانه به مجردهاست!

فروردین

گروه ترجمه وقت صبح: رابطه احساسی شما در پستی و بلندی است! تنها را ه نجات شمال مکالمه و حل کردن مشکلات است.

درباره احساساتتان صحبت کنید و به احساسات شریک خود نیز احترام بگذارید. همدلی و گذشت نجات دهنده شما خواهند بود.

اگر مجرد هستید از فرصت آشنایی با آدم‌های جدید لذت ببرید. با این حال به خود فرصت دهید فرد جدید را به خوبی بشناسید. از افراد جدید زندگی احساسیتان یک بت نسازید! انسان جایز الخطاست!

اردیبهشت

صداقت در یک رابطه احساسی حرف اول را می‌زند. در صحبت‌های خود با شریکتان با احترام و آرامش باشید. حل کردن این مشکلات رابطه شما را قوی تر خواهند کرد.

اگر از فردی خوشتان می‌آید بجای قایم کردن احساساتتان، آن‌ها را بیان کنید. اگر حجم احساساتتان در امروز شما را آزرده خاطر می‌کند با یک دوست نزدیک یا روان درمانگر صحبت کنید.

خرداد

دعوت اعضای خانواده خود و همسرتان بهترنی روش برای ایجاد یک محیط گرم و صمیمی در خانواده است. ارتباط خانواده‌ها و صمیمیت بینشان به شما آرامش خواهد بخشید.

گذشت از ترس‌هایتان مهم ترین قدم در پیدا کردن عشق است! احساس ترس شما کاملا طبیعی است. با این حال رو به رو شدن با این ترس‌ها به شما اجازه می‌دهد گزینه‌های جدید احساسی خود را بهتر انتخاب کنید. با دوستان نزدیک خود مشورت کنید.

تیر

بدفهمی‌های عادی زندگی مشترکتان را جدی بگیرید! یک مکالمه بدون تنش به شما کمک خواهد کرد تا هرگونه سراسیمگی را حل کنید. رابطه شما با شریک زندگیتان قوی تر از قبل خواهد شد!

برای یک ابطه احساسی جدید احتیاج دارید تا معیارهایی واقع گرایانه داشته باشید. صبور باشید و شناخت خوبی از این فرد جدید پیدا کنید. پیش از رویاپردازی از انگیزه‌های طرف مقابلتان مطمئن شوید.

مرداد

مهمترین پیش نیازهای یک رابطه عاشقانه سالم صحبت کردن به اشتراک گذاشتن مشکلات است. تلاش کنید تا درک بهتری از شریک زندگی خود پیدا کنید. سریعا به دنبال راه‌هایی برای بهتر کردن رابطه عاشقانه خود باشید.

گاهی اوقات باید به قلب و احساساتتان اعتماد داشته باشید. ریسک کردن بخش مهمی از عشق است پس احساسات حقیقی خود را دنبال کنید. در محدوده راحتی و امنیت خود باقی نمانید. با ذهنی باز گزینه‌های جدید نگاه کنید.

شهریور

خانه خریدن و زندگی زیر یک سقف بخش بسیار مهمی از هر رابطه عاشقانه است. مطمئن شوید تا هر دوی شما آمادگی زندگی زیر یک سقف مشترک را دارید. از انتظارات و توقعاتتان بگویید و با آمادگی کامل این قدم را بردارید.

مجرد بودن به این معناست که شما زمان بیشتری برای اندیشیدن درباره بخش‌های مختلف زندگی خود دارید. درباره خواسته‌ها و انتظارات خود از یک رابطه عاشقانه بیشتر فکر کنید. این به شما کمک خواهد کرد تا تصمیم بهتری بگیرید.

مهر

راستگویی و صداقت مهمترین اصل یک رابطه احساسی است. این صداقت شما را به شریک احساسیتان نزدیکتر خواهد کرد. این نزدیکی به شما کمک می‌کند تا به شریک احساسی خود نزدیکتر شوید . با انگیزه زندگی مشترک خود را پیش ببرید.

به نظر می‌رسد تمام دوستانتان در زندگی پیشرفت می‌کنند و شما در جا می‌زنید. احساس تنهایی که تجربه می‌کنید طبیعی است. با این وجود به یاد داشته باشید که مسیر زندگی هر فردی متفاوت و یگانه است. خود را با دیگران مقایسه نکنید و تنها به اهداف و سلامتی خودتان اهمیت بدهید.

آبان

روزمرگی و روتین قاتل رابطه شما خواهد بود. از فرصت استفاده کنید تا تجربیات متفاوت و جدیدی وارد زندگی خود کنید. ماجراجویی‌های جدید برای خود و شریکتان برنامه ریزی کنید. بی شک دوباره مانند روز اول خوشحال و عاشق خواهید بود.

از ورود افراد جدید به زندگی خود هراس نداشته باشید. اگر می‌خواهید عشق واقعی را پیدا کنید باید به خودتان فرصت بدهید. به خودتان فرصتی دهید تا احساست جدید را تجربه کنید. موقعیت‌ها و فرصت‌های جدید را از خودتان دریغ نکنید. به زودی احساس بسیار جدید و متفاوتی را تجربه خواهید کرد.

آذر

تغییرات و ماجراجویی برای رابطه عاسقانه شما بسیار مفید خواهد بود. با این حال پیش از هرگونه برنامه ریزی و ماجراجویی جدیدی مطمئن شوید که هر دو طرف از این تغییر استقبال می‌کنند و خوشحال خواهند شد.

اگر در حال آغاز یک رابطه احساسی هستید ارتباط و صحبت‌های مداوم کمک زیادی به شما خواهد کرد. تلاش کنید تا با کمک گرفتن از دوستانتان توانایی ابراز احساسات خود را بهبود ببخشید. یادگیری این مهارت مهم به شما کمک میکند تا در آینده روابط قوی تری شکل بدهید.

دی

از هر لحظه حتی کوچک حداکثر استفاده را بکنید. زندگی مشترک زمانی شیرین خواهد بود که قدر تمام لحظات کوچک و بزرگ را می‌دانید. در لحظه زندگی کنید و خاطراتی خوبی بسازید.

تغییر دایره دوستی یا محیط اطرافتان به شما در پیدا کردن فرد دلخواهتان کمک زیادی خواهد کرد. این تغییر می‌تواند برای زندگی عاطفی شما نتایج فوق العاده و غیر قابل پیشبینی به همراه داشته باشد. با دهنی باز به سوی ملاقات با آدم‌های جدید بروید.

بهمن

اعتماد یکی از مهم ترین بخش‌های یک رابطه عاشقانه است و به قوی تر شدن پایه‌های زندگی شما کمک خواهد کرد. اگر کسی قصد نزدیکی بی اندازه به شما را دارد با شریکتان در میان بگذارید. در را بر روی امکان پیش آمدن هر سوتفاهمی ببندید.

زمانی که به دنبال یک رابطه احساسی جدید هستید باید با معیارهایتان برای چنین ارتباطی کاملا آشنا باشید. به دنبال شخصی با معیارهای مشابه باشید. داشتن معیارهای مشابه به شما در ساختن یک رابطه عمیق کمک خواهد کرد.

اسفند

رابطه عاشقانه خود را در لحظه زندگی کنید. از زمان گذراندن در کنار یکدیگر لذت ببرید. گاهی فکر کردن بیش از اندازه به آینده می‌تواند باعث بروز مشکلات غیرضروری شود. برای رابطه عاشقانه خود زمان بگذارید و تجربه‌های جدید کسب کنید.

عشق زمانی که انتظارش را ندارید پیدا می‌شود. پس نگران نباشید. از زمان تنهایی خود برای پرداختن به علایقتان استفاده کنید. سعی کنید تا به عنوان یک فرد پیشرفت کنید. زمانی که آماده باشید عشق به سوی شما خواهد آمد.

کد خبر : ۲۱۱۳۰۳
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان