اولین سلبریتی‌های تاریخ چه کسانی بودند؟!

آیا فکر می‌کنید می‌کنید سلبریتی‌ها تنها به عنوان بخشی از جهان مدرن بخشی از زندگی ما شدند؟ این تفکر کامل اشتباه است!

asdasd
مدت مطالعه :

وقت صبح-حتی از زمان باستان نیز افراد مشهور و موفقی در سراسر جهان وجود داشتند که طرفداران پر و پا قرص خود را داشتند!

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، این روزها رسیدن به شهرت بسیار آسان است! با فشار دادن یک دکمه یا باز کردن یک اپلیکیشن می‌توان از حال فرد مشهور مورد علاقه‌مان باخبر شویم. با این حال این شهرت اصلا چیز جدیدی نیست. سلبریتی‌ها از زمان باستان وجود داشته‌اند! با این تفاوت که این سلبریتی‌ها هر کدام تاثیر بزرگی بر جهان داشتند. 

اسکندر مقدونی 

اسکندر یک پادشاه مقدونی و نابغه نظامی بود که در مدتی کوتاه به طرز شگفت آوری دریای مدیترانه شرقی، مصر، خاورمیانه و بخش‌هایی از آسیا را فتح کرد. این مساله باعث شهرت جهانی او شده بود.

ارسطو

ارسطو فیلسوف و دانشمند یونان باستان، بنیانگذار منطق مدرن است. فلسفه غربی توسط ارسطو، سقراط و افلاطون پایه گذاری شد.

مارکو پولو

بازرگان و ماجراجو ونیزی مارکو پولو از سال 1271 تا 1295 از اروپا به آسیا سفر کرد. کتاب او یکی از اولین سفرنامه‌های تاریخ است.

لئوناردو داوینچی

او یک نقاش، مهندس ، دانشمند، نظریه پرداز، مجسمه ساز و معمار ایتالیایی دوران رنسانس بود. اختراعات و طرح‌های او پیشگامانه و جلوتر از زمانشان بودند.

این افراد تنها مشهورترین‌های این لیست هستند. افراد دیگری مانند کریستوفر کلومبوس، مارتین لوتر، گالیله، شکسپیر، نیوتن، موتزارت، بتهوون، جورج واشینگتون نیز جزو این لیست هستند. 

سلبریتی‌های خانم در طول تاریخ

البته تاریخ خانم‌های سلبریتی بزرگ و مشهوری نیز داشت مانند کلوئوپاترا، ژان دارک، خرم سلطان، الیزابت اول، ماری انتوانت، کاترین کبیر، فلورانس نایتینگل، ملکه ویکتوریا و زنان موفقی مانند ماری کوری و هلن کلر. 

منبع: www.starsinsider.com

 

کد خبر : ۲۲۶۳۱۷
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان