"شاهزاده ویلیام" هیچوقت پادشاه نخواهد شد؛ آیا پیشبینی نوستراداموس درست بود؟!

نوستراداموس پیش بینی کرده است سلطنت چارلز در سال 2024 به پایان می‌رسد اما ویلیام پادشاه نخواهد شد!

"شاهزاده ویلیام" هیچوقت پادشاه نخواهد شد؛ آیا پیشبینی نوستراداموس درست بود؟!
مدت مطالعه :

وقت صبح-نوستراداموس پیشبینی کرده است پادشاه چارلز در سال 2024 به زور از سلطنت کنار گذاشته خواهد شد! 

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، نوستراداموس که بارها به طور دقیق برخی از وقایع جهان را پیش‌بینی کرده است ادعایی تکان دهنده درباره پادشاه چارلز دارد!

نوستراداموس حوادثی از جمله 11 سپتامبر و بحران هزینه زندگی را پیش بینی کرده بود. او در کتاب «Les Propheties» در سال 1555 نوشت: «سلطنت پادشاه 75 ساله بریتانیا ممکن است به دلیل تشخیص شوکه کننده سرطان به پایان نابهنگام برسد.»

بر اساس این کتاب، «پادشاه جزایر به زور بیرون رانده شده و با کسی که هیچ نشانی از پادشاهی نخواهد داشت، جایگزین شد».

نوستراداموس سابقه اثبات شده‌ای در پیش بینی‌های خود در مورد خانواده سلطنتی دارد. او مرگ ملکه الیزابت دوم را در سال 2022 پیش بینی کرد و حتی سن او را به درستی حدس زد.

پیشگو پیش بینی کرده است که شاه ممکن است از سلطنت کناره گیری کند و شاهزاده هری احتمالاً تاج و تخت را در دست بگیرد، علیرغم اینکه اکنون در ردیف پنجم سلطنت قرار دارد.

کاخ باکینگهام دیشب تایید کرد که پادشاه چارلز به سرطان مبتلا شده است.

در همین حال، شاهزاده هری با پروازی به بریتانیا رفته است تا در مبارزه با سرطان در کنار پادشاه باشد. کاخ از تایید نوع سرطان خودداری کرده است.

شاهزاده ویلیام که قبلاً به طور موقت از وظایف سلطنتی برای مراقبت از همسر بیمار و سه فرزندشان کناره گیری کرده است، در حالی که این هفته وظیفه خود را از سر می گیرد، آماده سلطنت می‌شود.

با این حال، به نظر می رسد کاخ باکینگهام تمام شایعات مربوط به آینده سلطنت را تکذیب می‌کند و اصرار دارد که پادشاه مشاوران ایالتی را برای انجام کارها منصوب نخواهد کرد.

منبع: www.thenews.com.pk

کد خبر : ۲۲۵۹۷۶
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان