لوکس ترین خانه تهران که از خانه رونالدو گران تر است +عکس

خانه ای در زعفرانیه تهران به قیمت 650 میلیارد تومان برای فروش به آگهی گذاشته شده است. این خانه هم رده خانه رونالدو در منچستر است.

asdasd
مدت مطالعه :

به گزارش وقت صبح ، کریس رونالدو در منچستر خانه لاکچری خود را به قیمت 370میلیارد تومان 5.5 دلار برای فروش گذاشته است.

این در حالی است که یک خانه در زعفرانیه 650 میلیارد تومن قیمت‌گذاری شده است.

خانه ای لوکس و گران در زعفرانیه

خانه رونالدو در منچستر با تمام امکانات رفاهی

ستاره پرتغالی پیشین یوونتوس پس از بازگشت به منچستریونایتد در عمارتی اقامت داشت. که همه امکانات رفاهی را برای او و اعضای خانواده‌اش فراهم می‌کند.

دوره دوم بازیگری کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد آغاز شد و او برای تیمی که او را به شهرت رساند به میدان خواهد رفت. در این مدت اما او شرایط یک زندگی راحت را برای خود و خانواده‌اش در منچستر فراهم کرده است.

در همین راستا او عمارتی مجلل و دارای همه امکانات رفاهی را برای سکونت خانواده‌اش در نظر گرفته است. این عمارت که در حومه منچستر واقع شده دارای 7 اتاق، استخر، سونا، سینمای خانگی و باشگاه بدنسازی با تمام لوازم مورد نیاز است.

هر یک از 7 اتاق این عمارت دارای سرویس بهداشتی جداگانه است. شاید تنها نکته منفی این عمارت برای رونالدو کمبود جا در پارکینگ است که ظرفیت تنها دو خودرو را دارد. به این ترتیب او باید از بین کلی خودروی لوکس خود دو تا را برای رفت و آمد تا زمین تمرینی انتخاب کند. رونالدو برای این خانه از یک تیم امنیتی شامل 6 نگهبان استفاده می‌کند.

خانه رونالدو در منچستر با تمام امکانات رفاهی

منبع:رکنا

کد خبر : ۲۰۹۰۶۹
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان