عکس جامیونگ و هودونگ واقعی را ببینید

عکس جامیونگ و هودونگ واقعی، بازیگران سریال جامیونگ گو که در سال ۲۰۰۹ ساخته شد و برای کاربران ایرانی بسیار جذاب است. پس از ۱۵ سال این سریال دوبله شده و درحال پخش از شبکه تماشا است.

asdasd
مدت مطالعه :

وقت صبح- به دنبال موفقیت سریال جومونگ 1 و 2، سریال جامیونگ گو در سال ۲۰۰۹ ساخته شد.

این سریال داستان فتح ناگرانگ توسط شاهزاده هودونگ پسر موهیول امپراطور سوم گوگوریو را به نمایش می گذارد.

اکنون پس از گذشت ۱۵ سال این سریال دوبله شده و درحال پخش از شبکه تماشا است. در ادامه با معرفی دو کاراکتر اصلی این سریال با شما همراه هستیم.

جونگ ریو وون / بازیگر نقش جامیونگ (پوکو)

جونگ یک هنرپیشه کره ای-استرالیایی متولد 1981 است.

او در سئول به دنیا آمد اما در سال ۱۹۹۲ به همراه خانواده اش به شهر بریزبین استرالیا مهاجرت کرد. او تابعیت استرالیا را دارد، به زبان انگلیسی مسلط است و در دوران دبیرستان با شیوه زندگی استرالیایی سازگار شد.

شاهزاده-جامیونگ-1

پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان ایالتی مک گرگور، از دانشگاه گریفیث در رشته تجارت بین المللی فارغ التحصیل شد.

زمانی که او در اوایل دهه ۲۰۰۰ دانشجوی مبادله ای در دانشگاه کره از دانشگاه گریفیث بود، توسط لی سانگ مین (خواننده و آهنگساز کره ای) شناخته و به دنیای هنر معرفی شد. این موضوع باعث تغییر مسیر زندگی او شد.

شاهزاده-جامیونگ-3

جونگ ریو وون به عنوان خواننده در گروه دخترانه چاکرا شروع به کار کرد. پس از انحلال گروه در سال ۲۰۰۶، جونگ ریو وون بر روی بازیگری تمام وقت تمرکز کرد.

او در سال ۲۰۰۵ در درام تلویزیونی «نام من کیم سام سون است» به شهرت رسید و در فیلم های «تاریخ یک مرد حقوق بگیر» (۲۰۱۲)، «پادشاه درام ها» (۲۰۱۲)، «تیم برتر پزشکی» (۲۰۱۳) بازی کرد. آخرین کار او سریال عاشقانه نیمه شب در مدرسه (2024) است.

شاهزاده-جامیونگ-2

جونگ کیونگ هو / بازیگر نقش هودونگ

جونگ کیونگ هو بازیگر کره جنوبی متولد 1983 است.

او پسر جونگ ائول یانگ، کارگردان کهنه کار تلویزیون بود. پدرش در ابتدا مخالف این بود که پسرش بازیگری را دنبال کند، اما نهایتا خواسته پدرش را نادیده گرفت و از خانه خانواده نقل مکان کرد. پدر و پسر به مدت سه سال صحبت نکردند.

شاهزاده-هودونگ-1

او در دانشگاه تئاتر خواند و اولین بازیگری خود را در فیلم «۵ ستاره»، یک درام موبایلی بود، انجام داد.

او برای نقش‌های مکملش در فیلم‌های «متاسفم، دوستت دارم» (2004) و «زمانی بین سگ و گرگ» (2007) و نقش‌های اصلی‌اش در «لبخند، تو» (2009) و «شهر بی‌قلب» (2013) به شهرت رسید.

شاهزاده-هودونگ-2

رابطه جونگ کیونگ هو با بازیگر و خواننده چوی سو یانگ از گروه دختران گلرز جنیورشن از اوایل سال ۲۰۱۳ باعث شهرت بیشتر او شد. آنها با حضور در یک کلیسا و رفتن به همان دانشگاه با هم آشنا شدند.

در سال ۲۰۲۰، جونگ در درام پزشکی پرطرفدار و تحسین شده پلی لیست بیمارستان در نقش کیم جون وان، استادیار جراحی قلب قفسه سینه بازی کرد. او در سال ۲۰۲۱ نقش خود را در فصل ۲ تکرار کرد. آخرین نقش اصلی او مربوط به سریال دوره تصادف در عاشقانه (2023) بود. 

شاهزاده-هودونگ-3

 

کد خبر : ۲۲۹۹۳۱
لینک کوتاه کپی شد
0
۱۴
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان