ماجرای فیلم دختر هنجار شکن قلعه اژدها پیکر چه بود؟

اخیرا ویدئوهای زیادی در شبکه های اجتماعی منتشر می‌شود که بازنشر گسترده آن حاشیه ساز می‌شود. جدیدترین مورد فیلم دختر هنجار شکن قلعه اژدها پیکر بود.

asdasd
مدت مطالعه :

به گزارش وقت صبح به نقل از ایرنا، فرمانده انتظامی لارستان در مورد  فیلم دختر هنجار شکن قلعه اژدها پیکر گفت: با پیگیری پلیس، دختر جوانی که در اماکن تاریخی این شهرستان و محل قلعه اژدها پیکر اقدام به تهیه و انتشار کلیپ‌های هنجارشکن در فضای مجازی کرده بود شناسایی و تحویل مرجع قضایی شد.

دختر اژدها پیکر

سرهنگ محمد یوسفی سه شنبه در این باره به ایرنا گفت: در راستای رصد فضای مجازی توسط کارشناسان، یک صفحه در شبکه اجتماعی شناسایی شد که اقدام به انتشار عکس، فیلم و کلیپ‌های هنجارشکن و مغایر با شئونات اخلاقی و اسلامی می‌کرد.

وی افزود: در این رابطه بعد از اقدامات تخصصی مشخص شد یک دختر به هویت معلوم غیر بومی این شهرستان با حضور در اماکن تاریخی (قلعه اژدها پیکر) اقدام به تهیه و ضبط کلیپ‌هایی با پوشش غیر متعارف و معارض با اخلاق و عفت اسلامی کرده و پس از ویرایش و تدوین آن را در فضای مجازی منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید: سرنوشت بلایند دیت وینی چه شد؟

فرمانده انتظامی لارستان تصریح کرد: در این رابطه ماموران طی هماهنگی با مرجع قضایی پس از پیگیری و رصد محتوا در فضای مجازی، متهمه جوان را شناسایی و دستگیر و به مرجع قضایی معرفی کردند.

کد خبر : ۲۲۹۱۴۵
لینک کوتاه کپی شد
0
۵
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان