صحبت‌های "ترامپ" جان "تیلور سوئیفت" را به خطر انداخته!

در میان واکنش شدید حامیان ترامپ به تیلور سوئیفت در آستانه انتخابات آمریکا، خانم خواننده نگران جانش است!

صحبت‌های "ترامپ" جان "تیلور سوئیفت" را به خطر انداخته!
مدت مطالعه :

وقت صبح- تیلور سوئیفت که به شکل عجیب و غریبی توسط دموکرات ها پروموت شده است این روزها نقل محافل خبری است.

چپ های آمریکا تا جایی پیش رفتند که برای او رشته دانشگاهی تاسیس کردند درحالیکه به نظر نمی‌رسد آثار پاپ او چندان ارزش عمیق ادبی داشته باشد.

محافطه کاران معتقدند اینها برنامه تبلیغاتی دمکرات‌ها برای استفاده ابزاری از زیبایی تیلور سوئیفت برای رقابت با ترامپ است.

در رسانه‌های نزدیک به بایدن آمده تیلور سوئیفت احتما مجبور شود برای حفاظت از جانش در مقابل حامیان ترامپ اقداماتی جدی انجام دهد!

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، تیلور سوئیفت ممکن است در طول تور خود و در سراسر انتخابات ایالات متحده پس از جدال با دونالد ترامپ به امنیت اضافی نیاز داشته باشد.

رئیس‌جمهور سابق آمریکا پیش‌تر اعلام کرده بود که ترسی از حمایت تیلور سوئیفت از رقیبانش ندارد و در واقع از این خانم خواننده محبوب‌تر است.

حتی با این وجود که تیلور سوئیفت هنوز حمایت خود از هیچکدام از کاندیداهای رئیاست جمهوری را علنی نکرده است طرفداران ترامپ شروع به دفاع از رئیس جمهور محبوبشان نسبت به این خانم خواننده کرده‌اند!

تیلور سوئیفت بازهم محافط می خواهد!

اکنون کارشناسان دمکرات هشدار داده‌اند که خانم خواننده آمریکایی نیاز به اقداماتی جدی برای امنیت خود در حین بیرون رفتن نیاز داشته باشد! با وجود تهدیدات دائمی طرفداران ترامپ این هشدار بسیار جدی به نظر می‌رسد.

علی‌رغم رفتار عجیب و غریب حامیان ترامپ گروه امنیتی تیلور سوئیفت ادعا کردند اجرای کنسرت هنوز برای تیلور یوئیفت امن است و لزومی برای کنسل کردن کنسرت‌ها وجود ندارد.

با این حال این تیم اعلام کردند این تهدیدات را ندیده نگرفته‌اند و با گذشت زمان و نزدیک شدن تاریخ انتخابات اقداماتی جدی برای محافظت از تیلور صورت خواهد گرفت.

این اولین باری نیست که ترامپ درباره تیلور سوئیفت صحبت کرده است. در انخابات 2020 آمریکا نیز پس از حمایت عمومی تیلور سوئیفت از جو بایدن، ترامپ به طور علنی موفقیت‌ها و شهرت تیلور سوئیفت را زیر سوال برد.

کد خبر : ۲۲۵۷۰۳
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان