عکس/ حمایت تمام قد رسول خادم از مازیار لرستانی

رسول خادم قهرمان سابق کشتی ایران با انتشار یک استوری جالب توجه در صفحه شخصی اش از مازیار لرستانی حمایتی همه جانبه کرده است.

asdasd
مدت مطالعه :

وقت صبح - این روزها مازیار لرستانی کارگردان و بازیگر تئاتر نمایش یکی از مشهورترین آثار ساموئل بکت را در تالار تئاتر شهر تهران روی صحنه برده است.

هرچند او این تئاتر را برای دومین بار است که روی صحنه اجرا می کند.

البته اجرای این نمایش بازتاب گسترده ای از سوی برخی از چهره های مشهور سینما و حتی ورزش داشته است.

چرا که اغلب دوستان نزدیک لرستانی با انتشار مطالبی در فضای مجازی به حمایت از او و نمایش این روزهای اش پرداخته اند.

در همین راستا حالا رسول خادم اسطوره کشتی ایران با انتشار یک استوری در صفحه شخصی اش بار دیگر از مازیار لرستانی و دغدغه این روزهای اش حمایت کرده است.

البته در دور اول اجرای این نمایش رسول خادم به همراه پرویز پرستویی از نخستین تماشاگران کار لرستانی بودند و همواره او را مورد حمایت قرار داده اند.

عکس/ حمایت تمام قد رسول خادم از مازیار لرستانی

بخوانید: عکس/ استوری معنادار جواد کاظمیان برای رسول خادم؛ تو الگوی منی قهرمان

واکنش معنادار رسول خادم به اظهارات مجری جنجالی درباره فردوس کاویانی

به گزارش وقت صبح، درگذشت دردناک فردوس کاویانی از بازیگران پیشکسوت و توانای تئاتر، سینما و تلویزیون ایران واکنش های گسترده ای را از سوی اغلب چهره های مشهور در پی داشت.

اما یکی از متفاوت‌ترین واکنش‌ها به فوت این هنرمند محبوب اظهارات محمدرضا شهبازی مجری جنجالی صدا و سیما درباره مرحوم فردوس کاویانی بود.

چرا که توئیت منتشر شده از سوی این مجری تلویزیون با انتقاد های زیادی از سوی همه مواجه شد و حتی برخی از هنرمندان مشهور آن را توهین آمیز خواندند.

در همین خصوص اکنون رسول خادم قهرمان پیشکسوت کشتی ایران با انتشار استوری معناداری در اینستاگرام اش به این موضوع پر سر و صدا واکنش نشان داده است.

مرحوم فردوس کاویانی از بازیگران محبوب و خاطره انگیز کشور، در نهم مهر بعد از سالها مبارزه با بیماری پارکینسون در ۸۲ سالگی درگذشت.

کد خبر : ۲۱۶۰۶۴
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان