۷ ترفند زیبایی طبیعی از سلبریتی‌های هالیوودی

سلبریتی ها همیشه و در همه حال خوب به نظر می رسند اما نه به خاطر سلبریتی بودن شان، بلکه به خاطر اینکه چند ترفند زیبایی ویژه دارند که همیشه از آن ها استفاده می کنند.

۷ ترفند زیبایی طبیعی از سلبریتی‌های هالیوودی
کد خبر : ۱۱۰۷۴۱
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از روزیاتو، شکی نیست که سلبریتی ها آرایشگرهای خبره ای را در اختیار دارند، اما هیچ چیز نمی تواند جای روش های طبیعی را بگیرد.

در ادامه با چند ترفند زیبایی طبیعی از سلبریتی های هالیوود آشنا خواهیم شد که می توانند ظاهرتان را بهبود بخشند.

بلیک لایولی از سس مایونز به عنوان ماسک مو استفاده می کند

بلیک لایولی علاقه ای به خوردن سس مایونز با ساندویچ هایش ندارد، اما از آن استفاده ی دیگری برای موهایش می کند. او با مشکل موخوره و خشکی مو بسیار درگیر بود، به همین دلیل شروع به تحقیق درباره ی فواید سس مایونز برای موها کرد و از مادرش هم توصیه های بسیار خوبی در این زمینه گرفت.

مادر بلیک قبل از رفتن به حمام به نیمه ی پایینی موهایش روغن یا سس مایونز می زد. بلیک در اینباره گفته: «با این کار دیگر وقتی موهایش را با شامپو می شست، پایینش خشک و درنتیجه، شکننده نمی شد.» سس مایونز از روغن، عصاره لیموترش و زرده تخم مرغ درست می شود و به همین دلیل برای کاهش وز مو بسیار عالی است. مایونز همچنین می تواند موها را تقویت کند و حتی بعضی تحقیقات نشان داده می تواند یک درمان طبیعی برای رفع شپش باشد.

کاردی بی به موهایش آب پیاز می زند

کاردی بی دوست دارد در روتین زیبایی اش چیزهای مختلف را با هم ترکیب کند. او موهای خود را با آب پیاز پخته می شوید که شاید فکر کنید بوی پیاز دهد اما در واقع کاملاً بی بو است. آب پیاز پخته می تواند موها را براق کند.

اگر به طور مرتب از این روش استفاده کنید، نه تنها موهایتان به روشی طبیعی تغذیه می شوند، بلکه به جلوگیری از سفیدی زودرس موهایتان هم کمک می شود. با این حال، این روش برای همه کارساز نیست، چون پوست سر بعضی افراد بسیار حساس است و این کار می تواند آن را تحریک کند.

سیه‌نا میلر از سس کچاپ برای دکلره کردن موهایش استفاده می کند

سیه‌نا میلر از تجربه های ناموفقش درمورد موهای خود گفته است، مثل زمانی که تصمیم گرفت با استفاده از حنا موهایش را به رنگ قهوه ای درآورد. او در اینباره گفته: «وحشتناک بود. به موهایم حنا زدم. فکر می کردم دارم از یک روش اورگانیک و هوشمندانه استفاده می کنم. هیچ چیز هم رویش اثر نمی کرد و رنگش از موهایم پاک نمی شد.»

با این حال، سیه‌نا متوجه شد سس کچاپ چاره ی مشکل او است و می تواند با آن رنگ موهایش را به حالت قبل برگرداند. او یک سال و نیم از سس کچاپ به عنوان دکلره استفاده کرد تا از رنگ سبزی که حنا به موهایش داده بود خلاص شود.

کلویی گریس مورتس از روغن زیتون به عنوان شوینده استفاده می کند

کلویی گریس مورتس می گوید پوستش از ابتدا مثل حالا بی نقص نبود، چون در دوران نوجوانی جوش های کیستی بدی می زد. او با کمک رژیم غذایی سالم و محصولات بهداشتی توانست سلامت و زیبایی را به پوست خود بازگرداند. با این حال، یکی از مواد اصلی که از آن برای پوست خود استفاده می کند روغن زیتون است که با آن پوست خود را می شوید.

برای این منظور، باید یک پارچه ی گرم و خیس را به مدت ۲۰ ثانیه روی پوست خود قرار دهید. بعد از آن، پوست خود را با روغن زیتون ماساژ دهید و در آخر با پارچه ی گرم دیگری روغن را از صورت خود پاک کنید. در صورت تمایل می توانید از روغن های دیگر مثل روغن نارگیل هم استفاده کنید.

جولیان هاف از زردچوبه به عنوان خمیر دندان استفاده می کند

درست است که از زردچوبه برای رنگ بخشیدن به غذا استفاده می شود، اما از آن برای سفید کردن دندان هایتان هم می توانید استفاده کنید. جالب است که دندان ها را نه زرد، بلکه سفید و درخشان می کند. زردچوبه حتی می تواند پوست را هم روشن کند.

نیکول کیدمن از آب کرن بری به عنوان شامپو استفاده می کند

نیکول کیدمن دوست ندارد برای موهایش پیش آرایشگرها برود، به همین خاطر از یک روش خانگی برای حفظ رنگ موهایش استفاده می کند. رنگ طبیعی موهای او قرمز است و برای حفظ آن موهایش را با آب کرن بری می شوید.

برای این منظور ابتدا باید موهای خود را بشویید. سپس آن ها را با آب کرن بری آبکشی و بعد شانه کنید. ۴۵ دقیقه صبر کنید و سپس موهای خود را بشویید. می توانید مدت زمان بیشتر یا کمتری آب کرن بری را روی موهای خود نگه دارید. به این بستگی دارد که بخواهید رنگ موهایتان تا چه حد قرمز باشد.

شایلین وودلی از خاک رس به عنوان خمیر دندان استفاده می کند

شایلین وودلی دوست دارد همه چیز از جمله خمیر دندانش را خودش درست کند. او ۳ قاشق غذاخوری بنتونیت خاک رس را با ۱ قاشق غذاخوری جوش شیرین و برگ نعنای له شده و اندکی نمک ترکیب می کند. علاوه بر این، هر ماه از کوهستان آب چشمه جمع می کند، مواد غذایی خود را از یک مزرعه تهیه می کند و حتی لوسیون های بدن، روغن صورت و داروهایش را خودش درست می کند.

کد خبر : ۱۱۰۷۴۱
0
۰
ارسال نظر