۱۰ راه شاد کردن همسر برای زنان و مردان پرمشغله!

اگر مشغله ما آنقدر زیاد است که نمی‌توانیم آنطور که باید و شاید به همسرمان در طول روزهای هفته توجه کنیم، بهتر است نکات کوچکی را رعایت کنیم.

۱۰ راه شاد کردن همسر برای زنان و مردان پرمشغله!
کد خبر : ۱۲۰۷۵۰
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، به نقل از ایرنا، اگر مشغله ما آنقدر زیاد است که نمی‌توانیم آنطور که باید و شاید به همسرمان در طول روزهای هفته توجه کنیم، بهتر است نکات کوچکی را رعایت کنیم که هر دوی ما احساس بهتری داشته باشیم و در روزهای هفته که روزهای کاری محسوب می‌شود هم به یکدیگر توجه کنیم و فاصله‌هایی که احتمالا به خاطر کمبود وقت برای ما ایجاد می‌شود را کمرنگ کنیم.

افرادی که به شریک خود در روزهای پرمشغله هفته توجه می‌کنند چه ویژگی‌هایی دارند؟

۱. کارهای بیشتری از زندگی را انجام می‌دهند تا شریک خود وقت بیشتری برای استراحت داشته باشد

زن و مرد ندارد و خستگی هم نمی‌شناسد، گاهی برای یکدیگر شرایطی را فراهم کنید که پس از اتمام روز کاری، فقط به استراحت بپردازید. مگی کی در این مورد می‌گوید: «عصری پس از روز طولانی که داشتیم، همسرم مرا به صرف شام دعوت می‌کند تا بتوانم اوقات بیشتری را با فرزندمان بگذارنم. او بدون شکایت ظرف‌ها را هم جمع‌وجور می‌کند.»

۲. پس از شام با یکدیگر پیاده‌روی می‌کنند

همراه شدن در بسیاری از کارها هنر زندگی مشترک است.

بیشتر بخوانید:

همسرتان را سوژه‌ی خنده‌های خود نکنید/ آسیب‌های جبران‌ناپذیر رابطه توهین‌آمیز کلامی

پنهان کردن این موارد در ازدواج ممنوع!

کارهایی که خستگی مداوم قاتل آن است: «همسر من پس از شام به پیاده‌روی علاقه دارد و من همیشه سعی می‌کنم او را همراهی کنم.»

۳. آب کنار تخت‌خواب و تنظیم دمای خانه

آدیتا مادیراجو می‌گوید: «من معمولا زودتر از همسرم برای خواب آماده می‌شوم، مخصوصاً چون روز کاری من زودتر شروع می‌شود. وقتی به خواب می‌روم، همسرم معمولا یک لیوان آب برای من می‌آورد و دما را به حالت مطلوب من تنظیم می‌کند.»

۴. تهیه ناهار روز بعد

کورتنی دبلیو می‌گوید: «همسر من تقریباً هر شب ناهار روز بعدمان را درست می‌کند. روزهای کاری بسیار استرس‌زا در جریان است و من ممکن است روز بدی را بگذارنم، اما همین که برای غذا خوردن می‌نشینم، باعث می‌شود لبخند بزنم. این که همسر من، مرا دوست د اشته و به من فکر کرده است، برایم لذت‌بخش است.»

۵. ابراز محبت حتی در زمان رنجیدگی

حتی ممکن است با یکدیگر اختلاف داشته باشید، اما همین که به یکدیگر محبت می‌کنید بسیار آرامش بخش است. ابراز محبت به طرق مختلف و ابراز علاقه، آرامش زیادی را به طرفین القا می‌کند.

۶. تشکر از چیزهای کوچک

کارهای کوچک را فراموش نکنید. این تشکر کردن‌ها مایه دلگرمی و آرامش است. همین که از یکدیگر تشکر می‌کنید باعث می‌شود که دلگرم به انجام کارهای مثبت شوید. ابراز قدردانی از جمع‌آوری لباس‌ها یا تهیه غذا، یا مدیریت رفت‌وآمد فرزند، هر کدام به نحوی نشان می‌دهد که ما کارهای مثبت یکدیگر را می‌بینیم.

زنان و مردان پرمشغله همسران خود را شاد کنند.

۷. یادداشت‌های دلگرم‌کننده

شما خیلی شب‌ها دیرتر از خانواده خود به خانه می‌رسید. اما همین که روی بالش شما نامه‌ای از ابراز علاقه خانواده وجود داشته باشد، آرامش است و شادی: «من به تو افتخار می‌کنم که تا این ساعت مشغول کار کردن هستی، می‌دانم کار آسانی نیست اما تسلیم نشو.»

۸. کارهای فرزند را برعهده می‌گیرند

سامانتا اسکروگگین می‌گوید: «من همیشه از زمانی که همسرم برای فرزندانمان می‌گذارد تا من به کلاس‌های مختلف بروم و یا در یک جلسه دیروقت شرکت کنم، متشکرم. داشتن وقت و سرگرمی با خودم، به من کمک می‌کند که هویتی فراتر از مادر بودن را برای خودم حفظ کنم.»

۹. سعی می‌کنند به آرامش خواب همسر خود کمک کنند

ممکن است روز سختی را داشته باشید و یا مدتی بدخواب باشید. همین که احساس کنید همسرتان به خواب شما اهمیت می‌دهد بسیار آرامش‌بخش است. یک فنجان چای یا دمنوش مخصوص خواب یا ملاتونین خوراکی، در هر صورت مهم توجه شماست.

۱۰. حمایت با کارهای کوچک

این کار می‌تواند گذاشتن خمیردندان روی مسواک و گذاشتن آن روی سینک باشد، می‌تواند ابراز محبت وقتی که همسر ما خواب است باشد و یا حتی آوردن یک جوراب یا ژاکت وقتی که احساس سرما می‌کند باشد. هرچه هست توجه و اعمال حمایتی در مورد همسر ما بسیار اهمیت دارد.

کد خبر : ۱۲۰۷۵۰
0
۰
ارسال نظر