یک گشت ارشاد جدید و ویژه راه اندازی می‌شود

معاون فرهنگی دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان همدان گفت: به منظور افزایش روز افزون سرمایه اجتماعی دولت، گشت ارشاد مسئولان در استان همدان راه اندازی می‌شود.

یک گشت ارشاد جدید و ویژه راه اندازی می‌شود
کد خبر : ۸۸۸۲۴
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از ایرنا، حجت الاسلام محمد عسگری در دیدار اعضای ستاد امر به معروف با استاندار همدان افزود: سیاست‌های ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر همدان با چهار رویکرد احیای فریضه‌های مغفول مانده، حمایت از آمران و ناهیان و گروه‌های مطالبه گر، نظارت بر عملکرد دستگاه اجرایی حاکمیتی و بخش خصوصی و رشد و توانمندسازی مجموعه ستاد تدوین شده است، به گفته وی، ستاد امر به معروف با سازماندهی نیروها در این چهار بخش به عنوان بازوی اجرایی دولت برعملکرد دستگاه‌ها نظارت دارد.

معاون فرهنگی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان همدان اظهار داشت: برنامه‌های ستاد احیا چهار لایه مخاطب دارد که شامل عموم مردم، آمران به معروف و ناهیان از منکر تشکل ها، شورای امر به معروف محلات، مساجد و دیگر بخش‌ها و دستگاه‌های حاکمیتی است.

حجت الاسلام عسگری با بیان اینکه ۱۲ سرفصل کاری برای ستاد امر به معروف در نظر گرفته شده است، گفت: نظارت بر روند اجرای برنامه‌ها و سیاست‌های کلی ستاد احیا، به روزرسانی آن‌ها و بازخورد گیری از سطح جامعه مهمترین آن‌ها است.

وی ادامه داد: ۱۶ راهبرد مشتمل بر ۸۱ عملیات برای ستاد احیا پیش بیش شده که اولویت معاونت علمی و آموزشی ستاد احیای امر به معروف، هدف‌اش ترویج این فرهنگ است.

معاون فرهنگی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان همدان افزود: در فضای آموزش با توجه به وجود اختلاف نظر و ضرورت ایجاد یکپارچه‌سازی در این زمینه، ستاد مرکز بر اساس منویات رهبری فرزانه انقلاب و اندیشه‌های شهید مطهری محتواهایی آماده ارائه کرده است.

کد خبر : ۸۸۸۲۴
0
۰
ارسال نظر