یک نگاه بیجا منجر به قتل شد

چندی پیش در قم متهم 18 ساله در یک اغذیه فروشی بر اثر یک نگاه، با فردی 17 ساله درگیر و وی را به قتل می رساند.

یک نگاه بیجا منجر به قتل شد
کد خبر : ۵۱۹۱
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

جانشین فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری قاتل تحت تعقیب در این استان خبر داد و گفت: متهم 18 ساله چندی پیش در یک اغذیه فروشی بر اثر یک نگاه، با فردی 17 ساله درگیر و وی را به قتل می رساند.

سرهنگ "بهادر اسماعیلی" با اشاره به دستگیری یک قاتل تحت تعقیب توسط مأموران انتظامی کلانتری 25، اظهارداشت: متهم ضارب 18 ساله و همدست 19 ساله خود چندی پیش در یک اغذیه فروشی بر اثر یک نگاه، با فردی 17 ساله درگیر و با سلاح سرد ضرباتی به وی وارد کرده و متواری می شوند.

وی گفت: در ادامه و در پی تماس مردمی بلافاصله پلیس و اورژانس در صحنه حاضر و پس از انتقال مضروب به بیمارستان فرقانی، علی رغم تلاش های صورت گرفته توسط تیم پزشکی این بیمارستان، مضروب فوت می کند که با توجه به حساسیت موجود، بلافاصله دستگیری ضارب و همدستش در دستور کار کلانتری ها و همچنین پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
جانشین فرمانده انتظامی استان قم، افزود: تحقیقات پلیس ادامه داشت تا اینکه متهمان توسط مأموران کلانتری 25 شناسایی و دستگیر شدند.
وی گفت: افراد مذکور طی تحقیقات پلیس به جرم خود اعتراف کرده که جهت تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی استان منتقل و مشخص شد این افراد همچنین از سارقان حرفه ای گوشی تلفن همراه بوده و به 40 فقره سرقت با همدستی فردی دیگر اعتراف که وی نیز دستگیر شد.

پایان زندگی مخفیانه قاتل فراری در قم

جانشین فرمانده انتظامی استان قم افزود: در نهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

منبع: رکنا

کد خبر : ۵۱۹۱
0
۰
ارسال نظر