یک عکس لاکچری دیگر از “علیرضا نیکبخت” و همسرش/ عکس

تصویری از علیرضا نیکبخت و همسرش در فضای مجازی در خانه لوکسشان و ژست عاشقانه شان منتشر شد.

یک عکس لاکچری دیگر از “علیرضا نیکبخت” و همسرش/ عکس
کد خبر : ۱۱۵۹۶۵
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، عکسی دیده نشده از علیرضا نیکبخت واحدی فوتبالیست معروف ایرانی و همسرش که در فضای مجازی فعالیت زیادی دارند با یک ژست جدید منتشر شد.

یک عکس لاکچری دیگر از "علیرضا نیکبخت" و همسرش/ عکس

نیکبخت واحدی: مگر دیوانه‌ام برای شکست پرسپولیس دعا کنم؟

ستاره پیشین پرسپولیس اعتقاد داشت بنا به صلاحدید کادر فنی نیمکت نشین شده است و برای شکست تیم هم دعا نکرده است.

علیرضا نیکبخت واحدی ۱۳ سال قبل پیراهن سرخپوشان تهرانی را بر تن می کرد، او در تاریخ دوم خرداد ۱۳۸۸ بعد از بازی با الشباب عربستان گفت‌وگویی با خبرورزشی انجام داد و در خصوص نیمکت نشینی‌اش مقابل حریف در لیگ قهرمانان آسیا توسط وینگادا سرمربی پرسپولیس، اظهار داشت: بنا بر صلاحدید کادر فنی نیمکت نشین شده بود و نیمه دوم به میدان رفتم.

اما قسمت جالب این گفت‌وگو به شکار تصاویر تلویزیونی و زمزمه وی روی نیمکت تیم بود که برخی ها ادعا داشتند نیکبخت نیمکت نشین برای شکست پرسپولیس دعا می کند.

ولی خودش اینجوری توضیح داد: مگر دیوانه ام برای شکست تیم دعا کنم؟ موفقیت پرسپولیس موفقیت من هم است. ضمن اینکه شنیده بودیم روی تصاویر تلویزیونی لب خوانی می کنند تا تخلف بازیکن یا مربی ثابت شود اما نشنیده بودیم از روی تصاویر تلویزیونی ذهن خوانی کنند و متوجه شوند من در حال دعا کردن برای شکست سرخپوشان باشم.

اتفاقا من برای شکست الشباب و پیروزی پرسپولیس روی نیمکت دعا کردم و خوشحالم که دعای من مستجاب شد و به مرحله بعد صعود کردیم.

کد خبر : ۱۱۵۹۶۵
0
۰
ارسال نظر