یکی از برند‌های معتبر دنیا اسپانسر “مهدی طارمی” شد

کمپانی آدیداس در حالیکه فوتبال ایران را تحریم کرده اما در اقدامی عجیب اسپانسر مهدی طارمی بازیکن تیم ملی ایران شد.

یکی از برند‌های معتبر دنیا اسپانسر “مهدی طارمی” شد
کد خبر : ۵۸۷۰۶
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از فرارو؛ مهدی طارمی، ستاره ایرانی باشگاه پورتو، این روز‌ها یکی پس از دیگری به سمت حرفه‌ای شدن حرکت می‌کند. این بازیکن بعد از آنکه نامی برای خودش در فوتبال اروپا دست و پا کرده و توانسته در زمره مهاجمان گلزن لیگ پرتغال قرار بگیرد حالا قرارداد اسپانسری مهمی را هم بسته تا نشان دهد در مسیر حرفه‌ای‌گری خوب پیش می‌رود.

موضوع جدید مربوط به قرارداد اسپانسری مهدی طارمی با کمپانی آلمانی آدیداس است. بازیکن تیم ملی ایران به تازگی تصاویری در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده که نشان می‌دهد همکاری اش با این برند آلمانی را شروع کرده است. این اتفاق در شرایطی رخ داده که آدیداس، مدت هاست فوتبال ایران را تحریم کرده و حتی قرارداد تجاری‌اش با تیم ملی را هم لغو کرد.

بیشتر بخوانید: اسکوچیچ برای بخشیدن مهدی طارمی شرط گذاشت!

البته در این میان اشتباهی متوجه مهدی طارمی نیست؛ به هر حال او مثل هر بازیکن بزرگ دیگری قرارداد اسپانسری می‌بندد و از این راه به حساب بانکی‌اش اضافه می‌کند. صد‌ها هزار ورزشکار حرفه‌ای هرساله با یکی از برند‌های معتبر دنیا از جمله نایکی، آدیداس، پوما و … قرارداد می‌بندند و در ازای گرفتن مبلغی از آن کمپانی ها، به تبلیغ کفش و لباس‌های آن برند مشغول می‌شوند. مهمترین بازیکنی که در دنیا برند آدیداس را تبلیغ می‌کند لیونل مسی آرژانتینی است.

با این حال، مهدی طارمی در شرایطی با آدیداس همکاری کرده که این کمپانی بعد از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، قراردادش را به صورت یکطرفه با تیم ملی ایران فسخ کرد و خبرداد که دیگر نمی‌تواند برای تیم ملی لباس تهیه کند. آدیداس به بهانه تحریم‌های آمریکا علیه ایران، از همکاری اش با ایران چشم پوشید.

همکاری مهدی طارمی با آدیداس

کد خبر : ۵۸۷۰۶
0
۰
ارسال نظر