“یوسف تیموری” نظر همه مردم ایران را درباره خودش تغییر داد!

یوسف تیموری به دلیل بروز احساسات صادقانه‌اش، بی‌توجهی به برد و باخت و حذف خودخواسته از جوکر با تحسین تقریبا همه مخاطبان مواجه شد.

“یوسف تیموری” نظر همه مردم ایران را درباره خودش تغییر داد!
کد خبر : ۹۰۰۷۹
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، آخرین قسمت از فصل ۶ جوکر کمی تراژیک بود. در بخشی از مسابقه محمدرضا علیمردانی از علی انصاریان و مهرداد میناوند یاد کرد و یوسف تیموری با تداعی خاطره او تحت تاثیر قرار گرفت و نتوانست جلوی اشک‌هایش را بگیرد.

ماجرای صاحب مشهور غمگین‌ترین لبخند سال

او طی تصمیم غافلگیرانه‌ای، برای شادی روح انصاریان که تصویرش با خنده در یادها مانده، شروع به خندیدن کرد و از سیامک انصاری خواست او را از دور رقابت خارج کند. انصاری هم علی‌رغم میل باطنی به تیموری کارت قرمز داد. یوسف تیموری به دلیل بروز احساسات صادقانه‌اش، بی‌توجهی به برد و باخت و حذف خودخواسته از مسابقه با تحسین تقریبا همه مخاطبان مواجه شد.

یوسف تیموری، برنده اصلی جوکر

روزنامه خراسان درباره حرکت خاص تیموری می‌نویسد: یکی از فعال‌ترین شرکت‌کنندگان«جوکر» یوسف تیموری بود. او با حرکات بامزه خود رقبایش را به خنده می‌انداخت و معمولا در مواجهه با افراد جدی، برای خنداندن آن‌ها تلاش بیشتری می‌کرد. این مسئله باعث شد بسیاری از مخاطبان راجع به عملکردش انتقاد کنند و این تصور که او با هدف پیروزی بی‌رحمانه رقبایش را به خنده می‌اندازد، به وجود بیاید، اما خنده عمدی او در آخرین قسمت فینال همه قضاوت‌های منفی را تغییر داد.

مخاطبان چه نظری دارند؟

یوسف تیموری تو فینال جوکر نشون داد که چقدر آدم حسابیه و خیلی چیزا تو این دنیا واسش بی ارزشه

کد خبر : ۹۰۰۷۹
0
۰
ارسال نظر