یحیی گل محمدی از خجالت رامین رضاییان درآمد!

شنیدیم یحیی گل محمدی پس از پایان دیدار با ذوب آهن اصفهان، حسابی از خجالت رامین رضاییان درآمد!

یحیی گل محمدی از خجالت رامین رضاییان درآمد!
کد خبر : ۸۷۸۷۶
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، اعتراض رامین رضاییان به تعویض دقیقه ۸۵ و اصرار برای ماندن در زمین و کاشته زدن ابتدا با برخورد تند کریم باقری مواجه شد. دستیار یحیی گل محمدی با داد و فریاد درحالی مدافع راست تیمش را روی نیمکت نشاند که افشین پیروانی هم به کمک آقا کریم آمد!

این درحالی بود که سرمربی پرسپولیس به دلیل محرومیت روی سکوهای ورزشگاه فولاد شهر اصفهان نشسته بود و نمی توانست روی نیمکت واکنشی نشان دهد اما او در رختکن تلافی کرد.

شنیدیم یحیی گل محمدی حسابی در رختکن به رامین رضاییان توپیده و یادآوری کرده است :" اسم این تیم پرسپولیس است و میلیون ها بیننده تلویزیونی درحال تماشای بازی این تیم هستند آن وقت تو دنبال زدن کاشته هستی و از زمین بیرون نمی آیی؟ با خودت چه فکری کرده ای و…؟"

منبعی که این خبر را در اختیارمان گذاشت ادامه داد : " رامین رضاییان در طول داد و بیداد و صحبت های یحیی گل محمدی اصلا حرفی نزد و سرش را پایین انداخته بود."

پس از خروج از رختکن، رامین رضاییان از گل محمدی عذرخواهی کرد و گفت: "اگر رفتار من باعث ناراحتی کادرفنی شد، عذرخواهی می کنم. خیلی تحت فشار بودیم و من دوست داشتم به تیم کمک کنم. دو امتیاز را از دست دادیم، در حالی که راحت می توانستیم سه امتیاز را بگیریم."

کد خبر : ۸۷۸۷۶
0
۰
ارسال نظر