یارانه 300 و 400 هزار تومانی تا چه ماهی پرداخت می‌شود؟

رئیس جمهور اعلام کرده بود تا زمان آماد‌ه‌‌سازی زیرساخت‌های توزیع کالابرگ، پرداخت یارانه نقدی جدید ادامه دارد. زیرساخت‌های توزیع کالا برگ آماده است؟

یارانه 300 و 400 هزار تومانی تا چه ماهی پرداخت می‌شود؟
کد خبر : ۸۸۳۳۹
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، براساس وعده‌های اولیه و صحبت‌های ابراهیم رئیسی، یارانه نقدی دو ماه پرداخت می‌شود و بعد از آن روند پرداخت هرگونه یارانه نقدی متوقف و فقط کالابرگ بین مردم توزیع می‌شود.

یعنی از یک سو عنوان شده که تنها دو ماه یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی پرداخت می‌شود و از طرف دیگر گفته شده تا زمانی که زیرساخت‌های توزیع کالابرگ آماده نباشد، پرداخت یارانه نقدی ادامه دارد.

همین مساله این گمانه را ایجاد کرده که اگر زیرساخت‌های توزیع کالابرگ آماده نشود، یارانه نقدی جدید همچنان واریز شود و خانوارها ماهانه یک میلیون و ۶۰۰ و گروهی دیگر یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان کمک معیشتی دریافت می‌کنند.

از طرف دیگر، هنوز مشخص نیست که آیا زیرساخت‌های لازم برای پرداخت کالابرگ الکترونیکی فراهم شده یا نه. در توضیحات دولت و مقامات دولتی هنوز مشخص نشده که کالابرگ قرار است تنها به چهار کالایی تعلق بگیرد که قیمت آن توسط دولت ابلاغ شده یا اینکه کالاهای دیگر هم در لیست کوپن الکترونیک وجود دارد.

کد خبر : ۸۸۳۳۹
0
۰
ارسال نظر