یارانه کرونا برای گروهی از جاماندگان واریز شد؟

سخنگوی حمایت معیشتی کرونا در گفتگوی زنده اینستاگرامی با اشاره به این که برخی از بانک‌ها در واریز یارانه تاخیر دارند، گفت: آن عده‌ای که وام کرونا را گرفته‌اند اما یارانه 100 هزار تومانی به حسابشان واربز نشده تا پایان هفته صبر کنند احتمالا یارانه به حساب آنها واریز می‌شود و امیدواریم مشکلی در این خصوص وجود نداشته باشد.

یارانه کرونا برای گروهی از جاماندگان واریز شد؟
کد خبر : ۱۶۹۱
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

در اطلاعیه وزارت کار در خصوص شرایط مشمولان واریز یارانه 100 هزار تومانی معیشتی کرونا آمده بود کسانی که مرحله دوم وام یک میلیون تومانی کرونا را دریافت کرده‌اند یارانه کرونا را نیز دریافت می‌کنند.

پس از واریز اولین نوبت یارانه کرونا در روز جمعه گذشته، در میان تعداد زیاد پیام‌های اعتراضی متقاضیانی که خود را واجد شرایط دریافت یارانه کرونا می‌دانند، گروهی نیز هستند که می‌گویند وام کرونا را دریافت کرده‌اند اما یارانه کرونا را نه.

حسین میرزایی، سخنگوی حمایت معیشتی کرونا در گفتگوی زنده اینستاگرامی با اشاره به این که برخی از بانک‌ها در واریز یارانه تاخیر دارند، گفت: آن عده‌ای که وام کرونا را گرفته‌اند اما یارانه 100 هزار تومانی به حسابشان واربز نشده تا پایان هفته صبر کنند احتمالا یارانه به حساب آنها واریز می‌شود و امیدواریم مشکلی در این خصوص وجود نداشته باشد.

منبع: تجارت نیوز

کد خبر : ۱۶۹۱
0
۰
ارسال نظر