“گلشیفته فراهانی” سرش به سنگ خورد و محجبه شد/ عکس

تصویری از گلشیفته فراهانی در کویر با یک حجاب کامل و موهای پوشیده منتشر شد.

“گلشیفته فراهانی” سرش به سنگ خورد و محجبه شد/ عکس
کد خبر : ۷۵۰۰۲
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، عکسی خاص و دیده نشده از گلشیفته فراهانی بازیگری که سالهاست از ایران مهاجرت کرده، در اینستاگرامش عکسی را از خود با حجاب کامل منتشر کرد.

"گلشیفته فراهانی" سرش به سنگ خورد و محجبه شد/ عکس

گلشیفته فراهانی با «دختران خورشید» در جشنواره فیلم کُردی «مسکو»

نخستین دوره جشنواره فیلم کُردی «مسکو» با اکران فیلم سینمایی «دختران خورشید» به کارگردانی «اِوا هوسون» و با نقش آفرینی «گلشیفته فراهانی» در مرکز سینمایی «اکتبر» در شهر مسکو در روسیه افتتاح می‌شود.

فیلم سینمایی «دختران خورشید» (کچانی خور) Girls of the Sun به کارگردانی «اِوا هوسون» Eva Husson فیلمساز فرانسوی و با هنرنمایی «گلشیفته فراهانی» بازیگر سرشناس سینمای ایران و جهان، محصول کشور فرانسه روی پرده می‌رود.

«دختران خورشید» با موضوع مبارزه دختران کُرد کوبانی بر ضد گروه تروریستی داعش؛ در نخستین حضور بین‌المللی خود در بخش رقابتی اصلی هفتاد و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «کن» فرانسه، روی پرده رفت.

«اِوا هوسون» در گفت‌وگوهای خود با رسانه‌ها، آگاهی از رفتار غیرانسانی داعش با ایزدی‌ها در کردستان عراق و ماجراهای غم‌انگیز زنان و کودکان اسیر کُرد را انگیزه اصلی خود از پرداختن به این موضوع مهم عنوان کرد.

به گفته این کارگردان سرشناس فرانسوی، شجاعت و جسارت زنان کُرد در مبارزه مسلحانه با داعش، در حقیقت او را تحت تأثیر قرار داد و به همین دلیل، تصمیم گرفته گوشه‌هایی از این مبارزات قهرمانانه را به تصویر بکشد.

کد خبر : ۷۵۰۰۲
0
۰
ارسال نظر