“گلزار” برادری اش را به “بهرام رادان” ثابت کرد/ عکس

محمدرضا گلزار سوپراستار مطرح ایرانی با انتشار یک استوری درگذشت پدر بهرام رادان را تسلیت گفت.

“گلزار” برادری اش را به “بهرام رادان” ثابت کرد/ عکس
کد خبر : ۶۹۴۸۱
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، محمدرضا گلزار بازیگر و سوپراستار مطرح ایرانی در اینستاگرامش تصویری از بهرام رادان به همراه پدرش را به یک متن تسلیت منتشر کرد.

"گلزار" برادری اش را به "بهرام رادان" ثابت کرد

بهانه باورنکردنی "محمدرضا گلزار" برای بادیگارد داشتنش

محمدرضا گلزار بعد از عکس هایی که از او به همراه تعداد زیادی بادیگارد منتشر شد مجبور شد دلیل وجود این بادیگاردها را مطرح کند.

محمدرضا گلزار سوپراستار مطرح ایرانی که تعداد زیادی بادیگارد همیشه همراهش است در یکی از مصاحبه ها چرایی وجود این تعداد بادیگارد را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: عکس/ محمدرضا گلزار و خواهرزاده‌های زیبا و مهربانش!

محمدرضا گلزار جزو اولین نفراتی بود که ویدیو حضورش با بادیگارد در اکران عمومی یک فیلم سینمایی واکنش های تندی را به همراه داشت، تا جایی که عده ای با این حرکت آقای سوپر استار، مردمی بودن او را مورد نقدهای تند و تیز قرار دادند و اعلام کردند که این موضوع چیزی جز ایجاد فاصله بین هنرمند و هوادارانش نیست.

موضوعی که در نهایت گلزار را به واکنش وادار کرد و او در جواب گفت:

«آنهایی که من را دیدند می‌دانند که من چقدر عاشقانه با هوادارانم رفتار می کنم؛اما یک جاهایی هست که ما باید سر یک زمان مشخص خودمان را به یک مراسم برسانیم.

در هر مراسم اصولا تعدادی بادیگارد وجود دارد که کمک می کنند تا ما به موقع در محل حضور پیدا کنیم.اگر این عزیزان نباشند ما سر وقت نمی‌رسیم، وگرنه من در زندگی شخصی ام بادیگاردی ندارم.»

کد خبر : ۶۹۴۸۱
0
۰
ارسال نظر