گلاوی چیست و چه تاثیری روی بدن شما می گذارد؟

خواص ضد میکروبی گلاوی با ویروس ها در می افتد و شاید روی کرونا هم بی تاثیر نباشد. گلاوی همچنین به کاهش عفونت کمک می‌کند.

گلاوی چیست و چه تاثیری روی بدن شما می گذارد؟
کد خبر : ۷۶۱۰
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

گیاه گلاوی یکی از آن درمان هایی است که به شدت حال ریه شما را جا می آورد. خواص ضد میکروبی گلاوی با ویروس ها در می افتد و شاید روی کرونا هم بی تاثیر نباشد. گلاوی همچنین به کاهش عفونت کمک می‌کند.

گلاوی و سایر مواد خوراکی کمک کننده به کرونا

علاوه بر گلاوی سیر هم به ریه کمک می کند. سرشار از آلیسین است و خاصیت ضد التهابی دارد و باعث کاهش آسیب های ناشی از رادیکال های آزاد می شود.

زنجبیل نیز همانند سیر خاصیت ضد التهابی دارد . زنجبیل برای درمان سرماخوردگی و سرفه و سم زدایی ریه ها مفید است از این رو می تواند یک ماده غذایی مناسب برای درمان عفونت ریه باشد.

میوه های نارنجی رنگ مانند پاپایا پرتقال و کدو تنبل سرشار از آنتی اکسیدان ها و ویتامین C هستند از این رو این میوه ها به مبارزه با عفونت ها و کاهش التهاب کمک می‌کنند.

زردآلو منبع غنی از ترکیبات آنتی اکسیدانی مانند ویتامین C ویتامین E بتاکاروتن و لیکوپن است که با از بین بردن رادیکال‌های آزاد اکسیژن که می‌تواند باعث بسیاری از انواع بیماری‌های ریه شود به سلامت ریه کمک می کند بنابراین مصرف زردآلو برای سلامت ریه بسیار مفید است

گریپ فروت حاوی چندین ویتامین و مواد معدنی مانند ویتامین C و ویتامین B6 تیامین اسید فولیک و منیزیم است و همچنین منبع غنی از آنتی اکسیدان ها می باشد که همه خاصیت ضد التهابی دارند این مواد با سم زدایی ریه ها از بیماری‌هایی مانند سرطان آسم و غیره جلوگیری می کنند.

آنتی اکسیدان پونیکا لاجین موجود در انار سه برابر بیشتر از هر آنتی اکسیدان دیگر است . به همین دلیل این میوه به عنوان درمانی جایگزین برای سرطان ریه به حساب می آید اسید پونیک در انار به پاکسازی مخاط در گلو سینه و ریه ها کمک می کند و و سرفه را تسکین می بخشد.

بیشتر بخوانید: آیا مقابله با کرونا در انحصار چند ماده غذایی است؟

کد خبر : ۷۶۱۰
0
۰
ارسال نظر