گریه “فرشته حسینی” هم درآمد/ عکس

فرشته حسینی تصویری را از خود در حال گریه کردن در وسط دریا مربوط به جدیدترین فیلم خودش را منتشر کرد.

گریه “فرشته حسینی” هم درآمد/ عکس
کد خبر : ۷۴۰۷۵
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، فرشته حسینی بازیگر معروف افغانی تبار و همسر نوید محمدزاده در اینستاگرامش با انتشار تصویری از خود جدیدترین فیلم خودش را معرفی کرد.

گریه "فرشته حسینی" هم درآمد/ عکس

نوید محمدزاده و باز هم با لباس‌های عجیب

در سانس دوم خانه جشنواره در برج میلاد اثر جدید کارگردان «ویلایی‌ها» به نمایش درآمد که به موضوع مقاومت زنان در کنار مردان در جنگ می‌پردازد.

صحنه‌های انفجار و جنگی مهیب این فیلم نقش پررنگی در پرداخت‌های بصری ایفا می‌کرد اما داستان الکن و یک خطی آن باعث شده بود که به جز این لحظات فیلم قصه جذابی را برای مخاطبان روایت نکند.

دسته دختران داستان رساندن مهمات به رزمندگان در خرمشهر است تا مانع سقوط این شهر شوند.

فرشته حسینی یکی از بازیگران این فیلم بود که به همراه همسرش نوید محمدزاده در خانه جشنواره فجر حاضر شده بودند. لباس نامتعارف نوید محمدزاده که سوژه عکاسان شده بود از حاشیه‌های روز پنجم جشنواره بود.

فرشته حسینی که متولد ایران است اصالتی افغانستانی دارد. وی در نشست خبری این فیلم درباره اینکه به عنوان یک دختر افغانستانی در فیلمی با موضوع دفاع از ایران و جنگ تحمیلی حضور پیدا کرده، گفت: من بین افغانستان و ایران تفاوتی به لحاظ حسی قائل نیستم و باید بگویم که من ایران را بسیار دوست دارم. فکر می‌کنم همه می‌توانند درک کنند که وقتی جایی بزرگ می‌شوی متعلق به همان‌جا خواهی بود.

کد خبر : ۷۴۰۷۵
0
۰
ارسال نظر