کولاک برخورد فروشنده مسلمان با دزد گوشی در انگلیس!

نحوه برخورد یک مسلمان با سارق، در فضای مجازی پربازدید شده است.

کولاک برخورد فروشنده مسلمان با دزد گوشی در انگلیس!
کد خبر : ۱۲۹۹۶۴
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از اسپوتنیک، ویدئویی در صفحات اجتماعی در میان کاربران منتشر می‌شود که نظرات مثبت و در برخی موارد تعجب کاربران را به این ویدئو برانگیخته است.

در این ویدئو که توسط دوربین مدار بسته یک مغازه موبایل فروشی ضبط شده است، نشان داده می‌شود که یک سارق به این مغازه موبایل فروشی که گفته می شود در شهر لندن قرار دارد وارد می‌شود.

پس از بررسی گوشی‌ها و درخواست از فروشنده برای دادن دو گوشی به او، به قسمت سرقت از مغازه فرار می‌کند و به سمت درب خروجی می‌رود اما در به روی او بسته شده بود و امکان فرار وجود نداشت.

در این موقعیت، او به سمت فروشنده برمی‌گردد و گوشی‌ها را به صاحب مغازه که یک مسلمان بود می‌دهد و به سمت در خروج برمی‌گردد.

کمک به دزد

نکته جالب این ویدئو این است که فروشنده این مغازه بدون هیچ اعتراضی گوشی‌ها را پس گرفت و به سارق اجازه داد از مغازه خارج شود بدون اینکه از او شکایت کند.

صاحب فروشگاه در حساب خود نوشت: «رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم (رحمن الله علیهم) فرمودند: ما در روزگار سختی به سر می‌بریم هر که گرسنه باشد و نیاز به غذا داشته باشد باید به ما سر بزند.»

بسیاری از کاربران، گذشت فروشنده مسلمان را نیکو عنوان می‌کنند و از اینکه او از این جوان، شکایت نکرد ابراز خوشحالی می‌کنند، چراکه این کاربران بر این باورند این حرکت فروشنده، به خودی خود درس بزرگی به سارق جوان داده است.

کاربرانی هم عنوان می‌کنند که شاید سارق می‌دانست که فروشنده، قلب رئوفی دارد و او را خواهد بخشید و یا در مجموع از او شکایت نخواهد کرد و دست به سرقت از مغازه این فروشنده زده بود.

گروهی از کاربران اما، به مجرم بودن این جوان سارق اشاره می‌کنند و معتقدند برای ممانعت از افزایش سرقت‌های ریز و درشت و کاهش امنیت شهروندان، در هر کجای دنیا، بایستی حتما با مجرم برخورد شود و بهتر این بود که این فروشنده مهربان از سارق شکایت می‌کرد.

کد خبر : ۱۲۹۹۶۴
0
۰
ارسال نظر