کلاهبرداری میلیاردی یک زن در اصفهان!

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: یک زن که با ترغیب شهروندان به سرمایه گذاری در زمینه واردات، بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد.

کلاهبرداری میلیاردی یک زن در اصفهان!
کد خبر : ۷۵۲۵۶
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، سردار محمدرضا حیدری، با اعلام این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با رصد هوشمندانه فعالیت شرکت‌های تجاری دریافتند زنی که مدیرعامل و مؤسس ۳ شرکت تجاری است، از طریق درج آگهی در سایت دیوار کاربران را فریب داده و بابت سرمایه‌گذاری در واردات کالا مبالغ هنگفتی را از آنان در خواست می‌کند.

وی افزود: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد شرکت‌های تأسیس شده توسط این زن همگی صوری بوده و از زمان تاسیس آنها تاکنون هیچ گونه فعالیتی در زمینه واردات کالا نداشته است.

فرار کلاهبردار

فرمانده انتظامی استان اصفهان در ادامه از شناسایی ۸ مال باخته در این پرونده خبر داد و گفت: این زن با ترفندهای خاصی قربانیان خود را فریب داده و بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال از آنان کلاهبرداری کرده بود.

سردار میرحیدری گفت: با اطلاعات به دست آمده موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و در نهایت با هماهنگی مقام قضائی، شرکت‌های تحت پوشش متهم توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی به صورت آنی پلمب شدند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه متهم پس از پلمب شدن شرکت‌هایش متواری شده و در یکی از شهرستان‌های استان مخفی شده بود، گفت: سرانجام با تلاش شبانه روزی و جستجوهای هوشمندانه ماموران وی دستگیر و به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

به گزارش ایسنا و با نقل از فرماندهی انتظامی استان اصفهان، سردار میرحیدری ادامه داد: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد، متهم پس از پلمب شرکت‌های تحت پوشش خود در اصفهان، اقدام به راه‌اندازی شرکت دیگری در تهران کرده و مجدداً از طریق درج آگهی در سایت دیوار مردم را برای سرمایه‌گذاری در شرکت مذکور ترغیب کرده، که در این راستا تمام آگهی‌های وی در سایت دیوار حذف و از وقوع کلاهبرداری‌های دیگر جلوگیری شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه تحقیقات در خصوص جرایم و کلاهبرداری‌های ارتکابی توسط متهم کماکان توسط کارشناسان پلیس ادامه دارد، خاطر نشان کرد: از شهروندان می‌خواهیم که به تبلیغات در فضای مجازی اعتماد نکرده و سرمایه‌های خود را به راحتی در اختیار دیگران قرار ندهند و قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری و معامله‌ای حتماً در مورد قانونی بودن شرکت، سوابق و اعتبار آن تحقیق کرده و با مراجع معتبر و قانونی مشورت کنند تا در دام این گونه افراد نیفتند.

کد خبر : ۷۵۲۵۶
0
۰
ارسال نظر