کفپوش های محبوب بازار را بشناسید

در این مطلب سعی خواهیم کرد چند کفپوش محبوب و پرفروش در سطح جهانی را معرفی کنیم که در بازار ایران نیز فروش چشمگیری داشته اند.

کفپوش های محبوب بازار را بشناسید
کد خبر : ۱۲۸۲۵۵
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

در هر بازار و با توجه به خواست اکثریت مشتریان، محصولاتی وجود دارند که می توان از آن ها به عنوان محصولات محبوب یا پرفروش نام برد. در بازار کفپوش نیز همین قاعده برقرار است. کفپوش هایی وجود دارند که فروش خوبی در بازار دارند و استقبال خریداران از آن ها بیشتر است. این استقبال می تواند دلایل متنوعی داشته باشد، از کیفیت و دوام بی نظیر آن کفپوش گرفته، تا نصب آسان و سریع و یا حتی قیمت مناسب.

دلیل این استقبال ویژه هر آنچه که باشد، می تواند در تامین موجودی فروشندگان نیز تاثیرگزار باشد به طوری که بیشتر فروشندگان متقاضی خرید محصولی خاص یا برندی خاص باشند. در این مطلب سعی خواهیم کرد چند کفپوش محبوب و پرفروش در سطح جهانی را معرفی کنیم که در بازار ایران نیز فروش چشمگیری داشته اند.

نام تجاری وینیفلکس متعلق است یه شرکت ایران کفپوش

کفپوش وینیفلکس

نام تجاری وینیفلکس متعلق است یه شرکت ایران کفپوش، از قدیمی ترین، با سابقه ترین و خوشنام ترین شرکت های تولید کننده و وارد کننده کفپوش در ایران. در بازار ایران کفپوش وینیفلکس برگرفته از نام وینیل شناخته می شود که نوعی خاصی از کفپوش های چند لایه ساخته شده از پلیمرهای پی وی سی است. در تمام دنیا کفپوش های وینیل محبوب هستند و طراحی و کاربری های آن بی شمار است.

کفپوش وینیفلکس به دلیل طراحی های متنوع و زیبایی که دارد، یکی از گزینه های مورد علاقه معماران و طراحان دکوراسیون داخلی به حساب می آید. همچنین دوام بالا و کیفیت واقعا خوب این کفپوش ها باعث شده است که هر فروشنده ای با حیال راحت آن را به مشتری پیشنهاد دهد. کفپوش وینیفلکس مقاومت بسیار خوبی در برابر تردد زیاد دارد، نور آفتاب یا گذر زمان آن را دچار رنگ پریدگی نمی کند، نسبت به کفپوش های طبیعی مانند کفپوش های سنگی، قیمت مناسب تری دارد، ضد آب و ضد اشتعال هستند و در یک کلام، کفپوش های زیبایی برای تمام عمر به شمار می روند.

کفپوش پی وی سی

کفپوش پی وی سی

شما برای هر کاربری و فضایی که قصد خرید کفپوش داشته باشید، بی شک نام کفپوش پی وی سی را خواهید شنید. تنوع کاربری و طراحی این کفپوش به قدری زیاد است که از یک فضای ساده مسکونی تا زمین استاندارد ورزش حرفه ای را شامل می شود. کفپوش پی وی سی جزو کفپوش هایی است که هم به صورت تایل تولید می شوند و هم به صورت کفپوش رولی.

نوع رولی این کفپوش به ویژه در کاربری های ورزشی بسیار محبوب است چرا که درز کمتری به کف می دهد و در پایان شما اجرای تمیزتری خواهید داشت. همچنین مقاومت خوب این کفپوش در برابر رطوبت و نفوذ آب باعث می شود انتخابی ایده آل برای فضاهای مسکونی به ویژه آشپرخانه ها باشد.

کفپوش پی وی سی طرح چوب هم به صورت تایل و هم به صورت کفپوش رولی ، همواره از پرفروش ترین های بازار کفپوش است چرا که در مقایسه با پارکت چوبی و پارکت لمینت، قیمت مقرون به صرفه تری دارد و در برابر آب آسیب پذیر نیست. آنچه که مهم است در مورد این کفپوش بدانیم، اهمیت مراقبت از لایه رویه و کیفیت نصب آن است.

موکت

موکت، نام آشناترین و یکی از قدیمی ترین کفپوش های مسکونی است اما این کفپوش محبوب، به تازگی به قلب فضاهای کاری نیز نفوذ کرده و تبدیل به یک گزینه ایده آل برای فضاهای پرتردد شده است. هتل ها یکی از اولین فضاهای پرترددی بودند که به مزایای استفاده از موکت پی بردند و بدین ترنیب سال های سال است که هر هتل باکیفیت و ستاره داری، حتما از موکت به عنوان کفپوش راهروها و اتاق هایش استفاده می کند.

امروزه در ادارات و اماکن پرتردد دیگری مانند سینما هم از انواع موکت ها استفاده می شود و همین تنوع کاربری باعث شده است که موکت نیز در جمع کفپوش های محبوب ما قرار بگیرد. موکت نیز مانن کفپوش پی وی سی قابلیت بافت و تولید به صورت تایل و کفپوش رولی را دارد که هر کدام از آن ها ویژگی ها و کاربری های مخصوص به خود را دارند. اگر پیشتر عادت داشتیم که موکت را در منازل ببینیم و با پای برهنه روی آن راه برویم، دراز بکشیم و حتی بخوابیم، امروزه به لطف پیشرفت تکنولوژی شاهد تولید موکت هایی هستیم که تولید شده اند برای این که با کفش روی آن ها راه برویم.

جنس نخی که موکت با آن بافته می شود و حتی نوع بافت الیاف و ارتفاع پرزهای آن امروزه تغییرات چشمگیری نسبت به گذشته داشته است و همین امر باعث می شود بتوانیم به آن به چشم یک کفپوش خوب نگاه کنیم، از اتاق کودکان نوپا گرفته تا مجهزترین سالن های کنفرانس و نمایشگاه ها، موکت ها در همه جا یافت می شوند و تعجبی ندارد که در لیست کفپوش های پرفروش کفپوشان نیز قرار داشته باشند.

کد خبر : ۱۲۸۲۵۵
0
۰
ارسال نظر