کشف و ضبط ۱۵۰ دستگاه استخراج بیت کوین در قم

در مانور سراسری تعدیل روشنایی معابر، طی بازرسی از یک کارخانه متروکه در جاده قدیم کاشان که با همکاری پلیس امنیت اقتصادی قم صورت گرفت ۱۵۰ دستگاه استخراج بیت کوین کشف و ضبط شد.

کشف و ضبط ۱۵۰ دستگاه استخراج بیت کوین در قم
کد خبر : ۴۳۸۹
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق قم از کشف و جمع آوری ۱۵۰ دستگاه استخراج بیت کوین از یک کارخانه متروکه در این استان خبر داد.

مهدی آهنین پنجه اظهار داشت: در مانور سراسری تعدیل روشنایی معابر، طی بازرسی از یک کارخانه متروکه در جاده قدیم کاشان که با همکاری پلیس امنیت اقتصادی قم صورت گرفت ۱۵۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال کشف و ضبط شد.
وی ادامه داد: این تعداد دستگاه استخراج ارز دیجیتال، برق حدود ۶۰۰ الی ۷۰۰ خانوار را مصرف می‌کند که در وضعیت کنونی، باعث بروز مشکلات زیادی در شبکه توزیع می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق قم دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال را از جمله عوامل افزایش مصرف برق اعلام کرد و گفت: از ابتدای سال حدود ۵۰۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال کشف و شناسایی شده است که با کشفیات امروز این تعداد به ۶۵۰ دستگاه افزایش یافت.

آهنین پنجه در ادامه به خاموشی‌های اخیر که به علت کمبود گاز در نیروگاه‌های کشور رخ داد اشاره کرد و خاطرنشان کرد: در همین راستا اقداماتی به منظور مدیریت بار صورت گرفت تا خاموشی‌ها را به حداقل کاهش دهیم.

منبع: ایسنا

کد خبر : ۴۳۸۹
0
۰
ارسال نظر