نام کتابی که نصرالله رادش معرفی کرد؛ معجزه شکرگزاری راندا برن

اسم کتابی که نصرالله رادش معرفی کرد معجزه شکرگزاری است و به مسائلی مانند قدرشناسی از نعمت ها می‌پردازد.

نام کتابی که نصرالله رادش معرفی کرد؛ معجزه شکرگزاری راندا برن
کد خبر : ۱۲۸۸۴
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح - نصرالله رادش در برنامه ای با ذکر برخی از خاطرات خود از راننده ای می گوید که کتابی به او معرفی کرده و حالش را خوب کرده است. به گزارش وقت صبح نام کتاب نصرالله رادش "معجزه شکرگزاری" اثر راندا برن است.

کتابی که نصرالله رادش معرفی کرد ؛ اسم و مشخصات

نصر الله رادش با اشاره به نام کتاب می گوید این کتاب مجاز است و می تواند تاثیر زیادی روی مردم بگذارد. به گزارش وقت صبح با جستجویی در اینترنت می‌بیند نسخه صوتی رایگان که رادش میگفت در دسترس است.

اسم کتابی که نصرالله رادش معرفی کرد

نسخه چتپی کتاب هم با قیمت 24500 در دسترس است. راندا برن نویسنده معروفی است که بیشتر در ایران با نام کتاب راز شناخته می شود.

کتاب معجزه با عناوین «معجزه شکرگزاری» و «معجزه سپاسگزاری» هم ترجمه شده است.

ازجمله ترجمه‌های این کتاب می‌توان ترجمه‌ «نفیسه معتکف» در نشر «لیوسا» و ترجمه‌ی «سیما فرجی» نشر «نسل نواندیش» و ترجمه‌ی «مسیحا برزگر» را نام برد.

این کتاب 155 صفحه است و در آن ۲۸ تمرین وجود دارد که بنابر ادعای نویسنده طوری طراحی شده تا بیاموزد که چگونه نیروی قدرشناسی را به کار بگیرید و سلامت، موفقیت، پو، شغل و روابط خود را بهبود بخشید.

ادعای کتاب این است که با خواندن یا گوش کردن آن واهید آموخت که چگونه مشکلات خود را حل کنید و هرگونه موقعیت منفی را تغییر دهید.

برای مشاهده ویدئوی برنامه نصرالله رادش اینجا کلیک کنید.

بخشی از کتاب معجزه شکرگزاری راندا برن

«صبح که از خواب بیدار شدی به عنوان اولین کارت، ده نعمتی که داری را بنویس. ده مورد ساده و قابل شکرگزاری (خانه، خانواده، آسمان، آفتاب، حواس پنجگانه‌ات، خواب خوبی که داشته‌ای و…) بعد که ده موردت تمام شد بگرد و همه‌ی موارد را دوباره با صدای بلند بخوان. در آخر هر مورد قابل شکرگزاری سه بار بگو خدایا شکرت و حال و هوای شکرگزاری را کاملا احساس کن. بعد سراغ مورد بعدی برو.»

وقت صبح مستقلا تاثیرگزاری کتاب را تائید نمی کند و صرفا معرفی از کتاب انجام داده است.

لینک کوتاه

کد خبر : ۱۲۸۸۴
0
۰
ارسال نظر