کایلی جنر تولد یک سالگی پسرش را جشن گرفت!

کایلی جنر تولد یک سالگی پسر خود را به او تبریک گفت و این سال را بهترین سال زندگی خود خواند.

کایلی جنر تولد یک سالگی پسرش را جشن گرفت!
کد خبر : ۱۴۶۳۳۱
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح - کایلی جنر تولد یک سالگی پسرش را با پستی در اینستاگرام به او تبریک گفته است.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، کایلی جنر کارآفرین و چهره مشهور تلوزیونی برای تولد یک سالگی پسرش پستی مخصوص را در 2 فوریه منتشر کرد. این پست شامل ویدیوهایی از لحظات شیرین این مادر و پسر در سال گذشته بوده است.

ویدیو منتشر شده توسط کایلی شامل او، پسرش و اولین دخترش استورمی است. کایلی جنر در ابتدا پسر خود را ولف نام گذاری کرده بود با این حال چند هفته پیش خبر عجیب تغییر نام او را منتشر کرد. پسر او حالا ایر نام دارد.

خبر تغییر نام پسر او جنجالی شد. طرفداران عرب خانواده کارداشیان-جنر به این ستاره اطلاع دادند که این نام در زبان عربی معنایی بد دارد. پس از این جنجال طرفداران حدس می‌زدند که این ستاره برای بار دیگر نام او را تغییر خواهد داد.

کایلی جنر برای ویدیو تبریک تولد پسرش آهنگ تو آفتاب من هستی از خواننده مشهور کریستینا پری را انتخاب کرده بود.

کایلی جنر که برند لوازم آرایشی خود به نام کایلی کازمتیک را دارد در قسمت توضیحات این عکس نوشت: «پسرم، ماه من، ستاره‌های من. امسال بهترین سال زندگی من با تو است.»

کایلی جنر، 25 ساله در پست اینستاگرامی خود ادامه داد: «فرشته من، تو خانواده ما را کامل می‌کنی. مامان خیلی دوستت دارد. تولد یک سالگی خوبی داشته باشی. امیدوارم خدا همواره یار و یاور تو باشد.»

کایلی جنر از همسر سابق خود یک دختر 5 ساله به نام استورمی و یک پسر یک ساله به نام ایر دارد. کایلی جنر پس از سال‌ها از همسر خود تراویس اسکات جدا شده است. تراویس یک رپر مشهور آمریکایی است.

کد خبر : ۱۴۶۳۳۱
0
۰
ارسال نظر