کاریکاتور/ هالک ایرانی با توهم‌اش رو به رو شد!

هادی حیدری کاریکاتوریست مشهور طرحی جدید در رابطه با هالک ایرانی منتشر کرده است.

کاریکاتور/ هالک ایرانی با توهم‌اش رو به رو شد!
کد خبر : ۷۸۱۹۴
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، در این کاریکاتور هادی حیدری با تفاوت عکس‌های سجاد غریبی با قامت واقعی‌اش شوخی تلخی کرده است.

هالک ایرانی با توهم‌اش رو به رو شده است.

از قهرمانان مجازی رها شویم

ایرنا نوشت: فیلم منتشر شده از نشست خبری غریبی و مارتین فورد به خوبی نشان می‌دهد که یک مبارزه ساختگی و نمایشی که از قبل نتیجه‌اش مشخص بوده در پیش است که طرفین تنها به فکر چندصد هزار دلاری هستند که جدا از هر نتیجه‌ای که در این مبارزه رقم بخورد، به جیب می‌زنند.

در این راستا بسیاری از مربیان و قهرمانان مطرح رشته‌های رزمی در این روزها به صحبت در خصوص غریبی پرداخته و معتقدند وی تنها برای جمع کردن فالورهای چندین میلیونی و در نهایت درآمدزایی روی به این اقدام آورده و خود را انسانی متفاوت نشان داده است.

در واقع رفتار فریب‌کارانه وی موجب شده تا قهرمانان واقعی رشته‌های رزمی موضع‌گیری جدی داشته و خواهان برخورد با اینگونه اقدامات شوند.

نقش مخاطبین

در این راستا نباید از نقش مخاطبین هم به سادگی عبور کرد. آن‌هایی که بدون تحقیق و تنها از روی تصاویر ساختگی، یک فرد را تا عرش بالا می‌برند و باعث می‌شوند آدم‌های عادی نیز خود را قهرمان یا فردی متفاوت تصور کنند.

اینها همگی به فرهنگ پایین برخی در استفاده از فضای مجازی برمی‌گردد که تفاوت انسان‌های نخبه و افتخارآفرین را با افرادی که نام کشور را زیر سوال می‌برند، تشخیص نمی‌دهند.

امیدواریم روزی فرا برسد که مخاطبین چندین میلیونی دنیای مجازی، افراد بهتر و تاثیرگذار کشور و جهان را برای تعقیب صفحات اجتماعی پیدا کنند و به جای مطرح کردن نام افراد فیک، به دنبال یادگرفتن از چهره‌های تاثیرگذار، دانشمندان، نخبه‌ها، قهرمانان واقعی و انسان‌های بزرگ ایران و جهان باشند و اجازه ندهند تا برخی با دروغ، سرمان را کلاه بگذارند.

کافی است که به آمار فالورهای غریبی در اینستاگرام نگاهی انداخته و ببینیم که تعداد مخاطبینش پس از اینکه مشخص شد او در این مدت با تصاویر فتوشاپی همه را فریب داده است، چندصد هزار نفر بیشتر شده است! این یعنی ما خودمان دربادکنک‌ها می‌دمیم!

منبع: فوتبالی

کد خبر : ۷۸۱۹۴
0
۰
ارسال نظر