چگونه می‌توان با آدم فضایی‌ها ارتباط برقرار کرد؟

متخصصان آکادمی علوم ملی آمریکا روش‌هایی را برشمردند که با کمک آن‌ها، موجودات بیگانه می‌توانند با انسان ارتباط برقرار کنند.

چگونه می‌توان با آدم فضایی‌ها ارتباط برقرار کرد؟
کد خبر : ۷۵۰۷۴
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از اسپوتنیک، متخصصان آکادمی علوم ملی آمریکا روش‌هایی را برشمردند که با کمک آن‌ها، موجودات بیگانه می‌توانند با انسان ارتباط برقرار کنند.

در سند منتشره در سازمان مذکور آمده است: «با درنظرداشت اینکه کهکشان ما فقط یکی از میلیارد کهکشان دیگر است، به احتمال زیاد ما تنها نیستیم».
در این سند، متخصصان روش‌های برقراری تماس بیگانگان با انسان را توضیح دادند که یکی از آن‌ها لیزر است که می‌تواند تا فاصله زیادی پخش شود.

دیوید گرینسپون، متخصص آستروبیولوژی اعلام کرد که رشد تمدن می‌تواند راهی برای حرکت و جابجایی ستارگان باشد. «آن‌ها می‌توانستند چیزی را بسازند که از فاصله بسیار دور در سراسر کهکشان و یا از کهکشان دیگر قابل رویت باشد».

متخصصان تعریف کردند که موجودات بیگانه با کمک نشانه‌های غول‌پیکر نیز می‌توانند جلب توجه کنند. ستاره KIC ۸۴۶۲۸۵۲که طی چند سال اخیر بطور نامشخصی درخشان‌تر شد، نظر متخصصان را جلب کرد.

یک روش دیگر برقراری ارتباط با انسان، می‌تواند سیگنال‌های مستقیم امواج رادیویی باشد. البته این امر نشاندهنده آن است که موجودات فضایی نه تنها مثل ما فکر می‌کنند، بلکه از فناوری مشابه‌ای نیز برخوردارند.

کد خبر : ۷۵۰۷۴
0
۰
ارسال نظر