چهره زنانه “آقای بازیگر ایرانی” بعد اعلام همجنسگرا بودنش/ عکس

تصویری از مانی کسرائیان بازیگر ایرانی که به ترکیه مهاجرت کرد با چهره ای متفاوت منتشر شد.

چهره زنانه “آقای بازیگر ایرانی” بعد اعلام همجنسگرا بودنش/ عکس
کد خبر : ۱۴۶۱۰۹
1
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، مانی کسرائیان بازیگری که چند سال پیش به شبکه جم تی وی پیوست و خبر همجنسگرا بودنش را اعلام کرد، تصویری از او با چهره ای زنانه منتشر شد.

چهره زنانه "آقای بازیگر ایرانی" بعد اعلام همجنسگرا بودنش/ عکس

مانی کسرائیان بازیگر ایرانی بعد از اینکه از ایران مهاجرت کرد در یک برنامه ماهواره ای به صورت واضح اعلام کرد که همجنسگرا است.

این چهره یکی از بازیگران سرشناس ایرانی بود که توانست با ایفای فیلم سینمایی "روزی که هوا ایستاد" به دنیای هنری ایران معرفی شود. البته پس از معروفیت متاسفانه به قصد مدل شدن در ترکیه ایران را ترک و به ترکیه مهاجرت کرد. این چهره در سال ۱۳۵۵ و در استان فارس دیده به جهان گشود.

وی به دلیل علاقه بسیار زیادی که به بازیگری داشت، تحصیلات دوران دانشگاه خود را در رشته بازیگری آغاز کرد و سرانجام توانست مدرک لیسانس خود را از دانشگاه آزاد اسلامی تهران دریافت نماید.

باید بدانید که این چهره ایرانی در سال های اخیر، تصمیم گرفت تا فعالیت خود را در خارج از مرز های ایران آغاز کند و پس از ترک ایران، به عضویت کادر بازیگری شبکه های ماهواره ای Gem در آمد.

یکی از بزرگ ترین حاشیه هایی که گریبان گیر این چهره شد، حاشیه های ایجاد شده مبنی بر انتشار عکس مانی کسراییان و همسرش بود. این تصاویر توسط مخالفان این بازیگر در اپلیکیشن های مجازی منتشر شدند که سرانجام مانی کسراییان به آن ها واکنش نشان داد.

این چهره سرانجام در سال ۱۳۹۷ با حضور در برنامه ای به نام رنگین کمان که از شبکه ماهواره ای ایران اینترنشنال پخش می شد، به طور صریح اعلام کرد که همجنس گرا است و تمام تصاویر منتشر شده از او مبنی بر ازدواجش فیک می باشند.

کد خبر : ۱۴۶۱۰۹
1
۰
ارسال نظر
  • رامین

    ایرانی جماعت واسه دیده شدن و جلب توجه......

    اکثرا عقده جلب توجه و دیده شدن دارن