چهره دیده نشده “هلیا امامی” با حجاب کامل/ عکس

هلیا امامی تصویری متفاوت را از خود با حجاب کامل در مترو به اشتراک گذاشت.

چهره دیده نشده “هلیا امامی” با حجاب کامل/ عکس
کد خبر : ۸۶۳۹۳
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، هلیا امامی بازیگر مطرح و سرشناس که در عرصه مدلینگ نیز فعالیت می کند در اینستاگرامش تصویری جالب و متفاوت را از خود با حجاب کامل منتشر کرد.

چهره دیده نشده "هلیا امامی" با حجاب کامل/ عکس

هلیا امامی: خدا برای من خواست صدای مردم شوم

دانشجوی مطالبه‌گر سریال «دادِستان» گفت: وقتی فیلمنامه را خواندم به خودم گفتم خدا برای من خواسته که صدای مردمی بشوم که فریادهایشان به جایی نمی‌رسد.

این شب‌ها سریال «دادِستان» مسعود ده‌نمکی به نیمه‌های راه رسیده و حاشیه‌ها و اتفاقات مختلفی را در فضای رسانه‌ای شاهد بودیم. عده‌ای از دیالوگ‌هایش استقبال می‌کردند و بعضاً گروهی به مذاق‌شان خوش نیامد.

مدتاً به خاطر ساخت چنین کارهایی، صداوسیما را تحسین کردند البته نقدهایی هم به مسائل فنی سریال وارد است که می‌توان بعد از پایانِ مجموعه، ابعاد مختلف این مجموعه تلویزیونی را مورد بحث و گفت‌وگو قرار داد؛ شاید از همه‌چیز مهمتر، جسارتی بود که گروه سازنده این سریال به خرج دادند و بحث گفتمان‌سازی با سریال‌سازی را بعد از مدت‌ها در تلویزیون احیاء کردند.

او پیش از این در سریال «از یادها رفته» نقش اصلی و مؤثری را برعهده داشت و حالا نقش آذر دانشجوی مطالبه‌گرِ داستان را ایفا می‌کند. امامی درباره چگونگی نزدیک شدن به نقش آذر و ویژگی‌های این کاراکتر، تصریح کرد: زمانی که فیلمنامه را خواندم و پیشنهاد بازی کاراکتر آذر را به من دادند، برای من این شخصیت بسیار جذاب بود.

من خودم دانشجو بودم و دغدغه‌های این قشر را می‌شناسم و در این اجتماع زندگی می‌کنم و مشکلات مردم را با تمام وجودم درک می‌کنم.

امامی افزود: احساس کردم رسالتی بر عهده دارم و خدا برای من خواسته که صدای مردمی بشوم که فریادهایشان به جایی نمی‌رسد.

وقتی فیلمنامه را خواندم حسی به من دست داد و آن این بود که اگر قرار است در بازیگری اتفاقی برایم بیفتد این رسالت به دوش من است که حتی برای لحظاتی صدای مردم باشم؛ مردمی که مظلوم واقع شدند.

کد خبر : ۸۶۳۹۳
0
۰
ارسال نظر