چند ویژگی مردانه که زنان را مثل آهنربا جذب می کند

بعضی از کارهایی که مردان جذاب انجام می‌دهند، مثل آهنربا، زن‌ها را به سمت خودشان جذب می‌کنند. زنان، مردان جذاب و با اعتماد به نفس را دوست دارند.

چند ویژگی مردانه که زنان را مثل آهنربا جذب می کند
کد خبر : ۱۵۴۱۰۳
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از مجله دلتا؛ مرد جذاب چه ویژگی‌هایی دارد؟ اگر می‌خواهید زن مورد علاقه خود را جذب کنید یا اگر ازدواج کرده‌اید و دوست دارید محبت و پذیرش بیشتری از همسرتان به‌دست آورید در ادامه ما را همراهی کنید.

به زنان احترام بگذارید

مغرور بودن، یک نوع بی احترامی به شخص مقابل است. مرد مغرور طوری حرف می‌زند و طوری رفتار می‌کند که انگار می‌تواند همه زنان دنیا را جذب کند.

وقتی به دیگران احترام می‌گذاریم، احساس خوبی نسبت به خودمان پیدا می‌کنیم، نیازی نیست دیگران را تحقیر کنید تا خودنمایی کنید. به او احترام بگذارید و به دوستان خود هم بگویید به او احترام بگذارند.

رک بودن از ویژگی‌های مردان جذاب

وقتی مردی به چیزی نیاز دارد و آن را مستقیم به زنش نمی‌گوید، او را آزار می‌دهد. اگر کسی را دوست ندارید او را بازی ندهید و مستقیم به او بگویید.

هر خواسته‌ای دارید رک باشید و در ابتدای رابطه آن را مطرح کنید. از اینکه او را از دست بدهید ناراحت نشوید. اگر درخواست شما را پذیرفت در کنارتان می‌ماند، اما اگر نپذیرفت شما را ترک می‌کند.

زبان بدن

تماس چشمی، محکم دست دادن و لبخند زدن باعث جذابیت یک مرد می‌شود. زبان بدن شما به او نشان می‌دهد که شما با اعتماد به نفس هستید یا خیر. زبان بدن یک مرد می‌تواند افکار یا نیت او را در مورد آن زن نشان دهد.

نشانه‌های منفی زبان بدن : جمع کردن دست روی قفسه سینه، اخم کردن و چشم‌هایی که به اطراف می‌چرخد و نشان‌ می‌دهد علاقه‌ای به ادامه مکالمه ندارید.

قاطعیت از ویژگی‌های مردان جذاب

قاطع بودن، موفقیت شما را در هر کاری تضمین می‌کند. همه ما تصمیمات زیادی در طول روز می‌گیریم، وقتی تصمیم می‌گیرید و مدام نظر خودتان را تغییر می‌دهید، به این معنی است که نمی‌دانید در زندگی چه می‌خواهید و چه هدفی دارید.

قاطع باشید. وقتی تصمیمی می‌گیرید، به آن پایبند باشید. هیچ زنی دوست ندارد با مردی باشد که قاطع نیست و تصمیماتش هر روز تغییر می‌کند.

در کاری که انجام می‌دهید پیشرفت کنید

برخی از زنان عاشق مرد ورزشکار هستند ، برخی به‌دنبال مرد ثروتمند یا مرد مشهورهستند. اما همه این معیارها را ندارند. بهتر است فعالیتی که دوست دارید را انتخاب کنید و در آن پیشرفت کنید.

با دنبال کردن اهداف و رشد کردن در آن‌ها، مسیر زندگی خود را با پشتکار و اراده ادامه دهید. زنان دوست دارند در کنار شما احساس امنیت و آرامش داشته باشند.

هدف داشتن از ویژگی‌های مردان جذاب

هرکسی برای کارهای خودش دلیلی دارد. کاری که مردان با اعتماد به نفس انجام می‌دهند و زنان آن را دوست دارند این است که می‌دانند چه می‌خواهند و هدفشان را دنبال می‌کنند.

جاه طلب بودن، جرات داشتن و با اراده بودن در مسیر زندگی، شما را جذاب می‌کند. به عنوان یک پسر، هدف داشتن به زندگی شما معنا می‌دهد .

کد خبر : ۱۵۴۱۰۳
0
۰
ارسال نظر