چرا پیج اینستاگرام ریحانه پارسا بسته شد؟

چند روزی می شود که صفحه اینستاگرام ریحانه پارسا بسته شده و احتمالات زیادی مطرح است.

چرا پیج اینستاگرام ریحانه پارسا بسته شد؟
کد خبر : ۲۱۲۳۳
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح - چند شب پیش بود که از بسته شدن پیج ریحانه پارسا بازیگر ایرانی ساکن ترکیه که چند ماه است رفتارهای خارج از عرفی دارد منتشر کردیم.

به گزارش وقت صبح، همان روز چند احتمال موجود را بررسی کردیم اما به نظر می رسد با توجه به طولانی شدن ماجرا قضیه بازی از سوی ریحانه پارسا منتفی باشد.

معلوم نیست چرا صفحه پارسا بسته شده است.

ریحانه پارسا در کلاب هاوس و توییتر هم اشاره خاصی به بسته شدن پیجش در اینستاگرام نکرده است.

یکی از مخاطبان وقت صبح می‌گوید یکی از اکانت هایی که صفحات غیر اخلاقی اینستاگرام را هک می کند توانسته این پیج را هم ببندد. اگر این ادعا درست باشد شاید علت سکوت پارسا این است که نمی داند چه کسی پیج را بسته است.

بخوانید: پیج اینستاگرام ریحانه پارسا بسته شد!

احتمال دستگیری ریحانه پارسا

گزینه بعدی این است که با توجه به ارتباطی که ریحانه پارسا با پویان مختاری گرداننده سایت شرطبندی دارد پلیس ترکیه یا ایران صفحه او را بسته باشد که در این صورت باید منتظر دستگیری پارسا هم باشیم.

البته خود پارسا بارها گفته در سایت‌های شرطبندی نقشی ندارد. البته مسائل اخلاقی و عکس های نیمه برهنه می تواند دلیل دیگری برای بسته شدن پیج باشد.

فرض سوم این است که خود اینستاگرام صفحه ریحانه پارسا را بسته باشد که این گزینه کمی غیر محتمل است. چرا که عکس های پارسا کاملا برهنه نیست.

همچنین هرچند او اتهاماتی در مورد تجاوز کارگردان معروف سینمای ایران به خود زده است اما تصویری آزار دهنده که خلاف قوانین اینستا باشد نداشته است.

باید دید در روزهای آینده پیج اینستاگرام ریحانه پارسا بر می گردد یا خیر. تا کنون اطرافیان او هم اظهار نظری نکرده اند.

شاید هم باید منتظر بازگرداندن او به ایران باشیم. نظر شما چیست؟

کد خبر : ۲۱۲۳۳
0
۰
ارسال نظر